اشتغالزایی و رونق اقتصادی مهمترین پیامدهای نوسازی بافت فرسوده است

راگانیوز- شهردار منطقه 20 گفت: تولید ثروت، اشتغالزایی، رونق اقتصادی مهمترین پیامدهای نوسازی بافت فرسوده است.

 

ˈمنصور کتانبافˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به دنبال برقراری تعامل بیشتر و هماهنگی اقدامات اجرایی، کارگروه مدیریت شهری متشکل از فرماندار شهرری، شهرداران کهریزک، حسن آباد، باقرشهر و مناطق 15، 19 و 20 تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: بالاترین سطح تعامل، یکپارچگی مدیریت و استفاده از تمام ظرفیت های مدیریتی از مهمترین اهداف تشکیل کار گروه مدیریت شهری در این منطقه است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بیشتر بر محدوده حریم شهر تهران در پهنه جنوب در دستور کار این کارگروه قرار دارد، تاکید کرد: ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده با اولویت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از دیگر اولویت های مطرح شده در این کارگروه است که بر اساس هماهنگی های انجام شده زمینه مساعدت های لازم در ارتباط با پرداخت وام بانکی و رفع مشکلات احتمالی در سطح مدیریتی فراهم شده است.

وی نوسازی بافت فرسوده را نیازمند عزم تشکل های مردمی برشمرد و اظهار داشت: برای موفقیت در این عرصه موضوع باید فرهنگی شود که همکاری با ائمه جماعات، شورایاران، ورزشکاران، نخبگان فرهنگی، هنرمندان محلی، نخبگان فرهنگی در ارتباط با فرهنگ سازی نوسازی بافت فرسوده وترغیب شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

اشتغالزاییبافت فرسودهتهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهردار منطقه 20شهرداری باقرشهرشهرریکتانباف
نظرات (0)
Add Comment