اصلاح هندسی یک میدان حادثه خیز در شهرری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ایمن‌سازی یکی از میادین مهم و حادثه خیز این منطقه خبر داد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، علیرضا اسفراینی نژاد از ایمن‌سازی یکی از میادین مهم و حادثه خیز این منطقه خبر داد و گفت: به‌منظور ایمن سازی و افزایش ظرفیت تردد با مساحت تقریبی 2 هزار مترمربع، عملیات اصلاح هندسی میدان شهید بروجردی واقع در دولت‌آباد که یکی از مهمترین ورودی‌های منطقه 20 محسوب می‌شود، آغاز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه رفع خطر این میدان از دغدغه‌های مدیران شهری و شهروندان بوده است، افزود: احداث راستگرد، جدول‌گذاری، کانیو بندی و ایجاد فضای سبز از جمله عملیات عمرانی اصلاح هندسی میدان شهید بروجردی است.

وی در ادامه شناسایی نقاط حادثه خیز منطقه را بر اساس بازدیدهای میدانی کارشناسان و درخواست‌های شورایاران و شهروندان برشمرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 11 موقعیت پرخطر منطقه 20 ایمن سازی شده است تا عبور و مرور زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و شهروندان ساکن به سهولت انجام شود.

بر پایه این گزارش، پارکینگ مترو جوانمرد قصاب، انتهای بلوار قدس، ضلع غرب میدان معلم، ضلع جنوب بیمارستان هفتم تیر، بلوار شهرداری و خیابان منتظری از جمله محل‌هایی است که با اجرای اصلاح هندسی رفع خطر شده‌اند.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment