اعتبارات ویژه مدارس ومراکز آموزشی منطقه جنوبی درسال جاری رشد دوبرابری داشته است

شهردار منطقه 20 تهران گفت: اعتبارات ویژه مدارس و مراکز آموزشی این منطقه جنوبی درسال جاری رشد دو برابری داشته است.

 

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه بیست، ˈمنصور کتانبافˈ اظهارداشت: براساس تفاهم نامه شهرداری این منطقه و آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری، 2 میلیارد اعتبارنقدی وغیرنقدی برای مدارس و مراکز آموزشی این منطقه پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته رشد دوبرابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد اعتبارات مورد نظرعمرانی، 20 درصد تجهیزی و30 درصد برنامه ای است، افزود: عملیات عمرانی طرح بهسازی و مرمت مدارس منطقه بیست، همزمان با تعطیلات تابستانه آغازشده است و پیش از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می رسد.

کتانباف تصریح کرد: هم اکنون اقدامات عمرانی 40 مدرسه در قالب ایزوگام پشت بام، مرمت سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی در و دیوار کلاس های درس و…در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی به اقداماتی که درکانون سمیه به عنوان یک مرکز آموزشی انجام شده است، اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه علاوه بر دانش آموزان شهروندان نیز به این مرکز تردد می کنند و از ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی آن بهره مند می شوند اقداماتی همچون بهسازی زمین چمن مصنوعی، ایجاد ایستگاه تندرستی، بازپیرایی فضای سبز، احداث پیست دو میدانی، تامین روشنایی محوطه بیرونی، تامین وسایل خنک کننده ویژه کلاس های آموزشی و… برای این مرکز آموزشی در حال اجراست.

شهردارمنطقه 20 در پایان یادآورشد: با توجه به اینکه قشر دانش آموزی از اقشار تاثیرگذار محسوب می شوند، بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری منطقه 20 برای دانش آموزان و مدارس پیش بینی شده است تا با ارتقاء آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر آنها با شیوه اداره شهر، مدیریت شهری را یاری کنند.

آموزشیاستاعتباراتجاریجنوبیداشتهدرسالدوبرابریرشدشهرریمدارسمنطقهومراکزویژه
نظرات (0)
Add Comment