اعتراف سارقان سابقه دار به 200 فقره سرقت باطری خودرو

راگا نیوز: سرکلانتر نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق لوازم خودرو طی عملیاتی پلیسی در محدوده شهرری خبر داد و گفت: متهمان به 200 فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرده اند.

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا مهابادی افزود: با افزایش سرقتهای لوازم داخلی خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری 131 شهرری و همچنین افزایش شکایت شهروندان به مأموران این کلانتری در خصوص سرقتهای انجام شده مأموران این یگان اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده مذکور کرده و طی آن موفق شدند دو سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو را شناسایی و بازداشت کنند.

وی بیان کرد: مأموران گشت کلانتری 131 شهرری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی این کلانتری به سرنشینان یک خودروی سواری سمند که در کنار خودروهای پارک شده شهروندان بود مشکوک شده و به آن نزدیک شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داد و متواری شد که با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کنند.

وی عنوان داشت: در بازرسی از خودرو متهمان که “احمد” و “نادر” نام داشتند مقادیری هروئین، تعدادی باطری خودرو و تعدادی ابزارآلات سرقت کشف شد، مأموران متهمان را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتردر خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ مهابادی اضافه کرد: با انتقال متهمان به کلانتری سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد متهمان سابقه دارند و چهارماه پیش از زندان آزاد شده اند، اما بعد از رهای مجدد اقدام به انجام کارهای مجرمانه خود کردند در بازجویی از آنها، متهمان علاوه بر اعتراف به جرم خود به 200 فقره سرقت باطری خودرو در محدوده های، شهر ری، خزانه و علی آباد اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در ادامه محل اختفای اموال مسروقه را در اوراق فروشیهای محدوده خیابان فدایان اسلام، خزانه، علی آباد، اعترافات کردند که مأموران بعد از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند که طی آن موفق به دستگیری یکی از همدستان متهمان به نام “ناصر” شدند.

سرهنگ مهابادی افزود: در بازرسی از محلهای مذکور 120 عدد باطری خودرو کشف شد که مأموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment