اعتماد، برگ برنده دستگاههای اجرایی برای رسیدن به اهداف نظام است

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در جایی که تمامی دستگاههای اجرایی دولت خدمت گذار مردم می باشند و لذا اعتماد به یکدیگر تنها برگ برنده برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز یکشنبه و در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم بخشدار مرکزی و اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری شهرستان ری ، افزود: اعتماد کردن بسیار امری پسندیده شمره می شود و از این رو رقابت و یا تقابل با یکدیگر برای خدمت رسانی صادقانه به مردم موجب رضایت خدا است.

وی از تمامی دستگاههای اجرایی خواست ضمن تعامل ادارات با یکدیگر، نسبت به انعکاس مسایل سطح شهرستان و همچنین رفع مشکلات موجود بویژه با اداره بازرسی فرمانداری ، همکاری مطلوبی داشته باشند.

بنابراین گزارش، در این مراسم که معاونین فرماندار، بخشداران و روسای شهرستان ری حضور داشتند ، طی احکام جداگانه ای مهدی مجیدی به عنوان بخشدار مرکزی جدید ری معرفی و از زحمات حسن خدادادی بخشدار سابق تقدیر و تجلیل شد.

همچنین ˈمهرداد احمدیˈ به عنوان رییس جدید اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری معرفی و از زحمات ˈحمید عبدلیˈ تقدیر به عمل آمد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment