اعزام بیش ازیازده هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب تا پایان امسال

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ اصغر آرومندی نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس وآشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر ایثاروشهادت را از مهم ترین اهداف اعزام راهیان نور دانست.
آرزومندی با اشاره به جمله رهبری در زمینه راهیان نور (توشه این سفرِ معنوی، تجربه آموزی، بصیرت و انوار الهی باشد)گفت:که با توجه به توطئه ها و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اردوهای راهیان نور سبب ایجاد ارتباط معنوی جوانان با شهدا و تفکر آنان می شود که خود زمینه ساز خنثی کردن توطئه های دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب و آرمان های آن است.
وی در ادامه به تشریح برنامه های اعزام راهیان نور دانش آموزی در سطح سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) پرداخت.آرزومندی در این باره عنوان کرد یازده هزار دانش آموز دختر و پسر طی هفت مرحله تا پایان امسال به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام می شوند که این اعزام از سه بخش کهریزک،فشافویه،قلعه نو خواهد بود.
اصغر آرزومندی از دیگر برنامه های این اعزام انجام تهمیدات ایمنی و امنیتی در راستای تامین امنیت دانش آموزان وحضور تعدادی مبلغ از میان طلاب حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب در این سفر معنوی خبر داد.
سرهنگ اصغر آرزومندی در پایان ضمن قدردانی از تمامی مسئولان منطقه گفت :بحمدالله مسئولان منطقه از روحیه جهادی و تفکر بسیجی برخودار هستند و در این برنامه فرهنگی نیزحامی ما بودند.آرزومندی از بخشداران کهریزک و قلعه نو، شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، کهریزک و حسن آباد، شورای بخش، امام جمعه بخش فشافویه و اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک و فشافویه که همکاری های لازم را در طول این برنامه با سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)داشتند،صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

دفاع مقدسریشهرریعملیاتی
نظرات (0)
Add Comment