اعزام کاروان راهیان نور منطقه 20 به مناطق عملیاتی غرب کشور

 به گزارش راگانیوز، پیش از ظهر امروز کاروان راهیان نور منطقه 20 با مشایعت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مسئولین شهری منطقه 20 به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در جمع کاروان راهیان نور منطقه 20، این سفر معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیوضات معنوی دانست و گفت: شهدا زنده‌اند و زندگی‌آفرین و بر اساس روایات، هر شهید تا 70 هزار نفر از اهلش را می‌تواند شفاعت کند و این سفر سه روزه فرصت خوبی برای توسل به آن‌ها است.

وی در ادامه به مفهوم زیارت کردن در ادیان مختلف پرداخت و حال و هوای مراسم بدرقه این کاروان که در شهر مذهبی شهرری و جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد را روحانی و پر از نور برشمرد.

اعزام هر ساله زائران مناطق جنگی به غرب و جنوب کشور

اصغر عطائی، قائم‌مقام شهردار منطقه 20 و مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله دو کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شود.

عطائی حضور در مراسم بدرقه زائران راهیان نور را افتخاری برای خود دانست و افزود: حضور در جمع خانواده شهدا و زائران راهیان نور پشتوانه معنوی عظیمی برای خدمات‌رسانی به شهروندان است.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 و مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران دیدارهای هفتگی و دلجویی از خانوده شهدا را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد.

سیدمهدی طباطبایی معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس نیز به حضور و همراهی روحانی و راویان دفاع مقدس با زائران کاروان راهیان نور اشاره کرد.

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور منطقه 20 متشکل از 240 نفر از خانواده شهدا، شهروندان، جوانان و نوجوانان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، قائم‌مقام شهردار منطقه و مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، معاونان، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و مسئولین باغ موزه دفاع مقدس پس از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع هنری، نمایشی و آئینی در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) برگزار شد و زائران از جوار مقبره شهدای گمنام رهسپار مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

 

20اعزامبهراهیانشهرریعملیاتیغربمناطقمنطقهنورکاروانکشور
نظرات (0)
Add Comment