اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان ری انتخاب شدند

 پنج عضو جدید هیات رییسه اتاق اصناف تولیدی و توزیعی شهرستان ری طی مراسم با رای مستقیم تمامی روسای اتحادیه های این شهرستان انتخاب شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری روز چهارشنبه در حاشیه انتخابات اعضای اصناف این شهرستان گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این انتخابات برابرماده 36 نظام صنفی کشور و با حضور روسای 56 اتحادیه شهرستان و به دنبال طرح ادغام اتحادیه های صنوف تولیدی و توزیعی برگزار شد.

ˈقاسم تختی پورˈ افزود: در این دوره 12 نفر از رییسان اتحادیه های شهرستان داوطلب حضور در هیات رییس اتاق اصناف شدند که از این تعداد، پنج نفر پس از کسب بالاترین آرا برای مدت چهار سال، به این عنوان برگزیده شدند.

وی پس از رای گیری ˈتقی الهی دهقیˈ با 38 رای، ˈعباس حاج ابن علیˈ با 30 رای، ˈمحمد کاوسیˈ با 29 رای، ˈناصر بهروزیانˈ با 27 رای و ˈحسین علی اسماعیلیˈ با 21 رای، حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان ری انتخاب شدند.

تختی پور گفت: همچنین دو نفر به نام های ˈسید کاظم خرمدرهˈ و ˈاحسان عباسیˈ به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل این اتاق انتخاب شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: این دوره از انتخابات طبق قانون نظام صنفی کشور و با رعایت جمیع موارد و همچنین با حضور نمایندگانی از فرمانداری، انتظامی و اماکن، حراست اداره، اتحادیه های شهرستان و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات مسجد جامعه ارشاد شهر ری برگزار شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment