اعضای شورای اسلامی باقرشهرو بسیجیان شهرداری باقرشهر به غبار روبی مزار شهدا رفتند.

به گزارش راگا نیوز – بسیجیان شهرداری باقرشهر با حضور در جوار مزار شهدا در بهشت زهرا ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با ذکر فاتحه‌ای به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

فرمانده حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی مستکبران عالم را شکست؛ و شهدای عزیزمان با خون خود موجب عزت و سربلندی میهن عزیزمان شدند

وی گفت همه ما به شهدای گران‌قدر دفاع مقدس دین‌داریم و باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم، زنده نگه نداشتن یاد شهدا نیز با برگزاری مراسم غبارروبی یادواره و… انجام می‌شود تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان را یادآور کنیم

مغروری  با عنوان  این  مطلب  که  زنده  نگه‌داشتن  یاد  شهداء  انسان  را  به  وادی  شهادت  نزدیک‌تر  می‌کند  ادامه  داد هرچه  در  این  مسیر  اخلاص  داشته  باشیم  سیر  الی الله  را  بهتر  طی  خواهیم  کرد.

در ادامه حسین حبیب زاده نایب‌رییس شورای اسلامی باقرشهر ضمن تشکر از برگزاری این مراسم اظهار داشت:  پیروزی انقلاب مرهون فداکاری‌های دلاورانه و رشادت‌های ملت ایران خصوصاً شهیدان است. شهدا کساني بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنيوي گذشتند و به دعوت امام خميني (ره) لبيک گفتند و براي هميشه تاريخ جاودانه شدند.

حبیب زاده با اشاره به جايگاه ايران در منطقه گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و وجود روح شهادت در بين مردم است و خداوند هم پاداش استقامت را حيات طيبه ابدي قرار داده است

وی گفت: امروز وظیفه ما حراست و نگهبانی از دستاوردهای این شهدای عزیز است و همه ما وظیفه‌داریم در راستای آرمان‌های این عزیزان از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری نماییم.

نایب‌رییس شورای اسلامی باقرشهر نقش شهداء را در پیروزی انقلاب اسلامی وتامین استقلال، نقشي حیاتی، جدی و تعیین‌کننده دانست و افزود امروز ما هر چه داریم از برکت شهدا و دعای خیر خانواده معظم ایشان است.

حسین توکلی عضو دیگر شورای اسلامی باقرشهر در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام خمینی (ره) با بسیج توده‌های مردمی، نظام طاغوت را در ایران اسلامی برانداخت و نظامی متعالی مبتنی بر مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی بنا نهاد.

توکلی گفت: به فرموده امام خمینی (ره) از برکت انقلاب اسلامی ایران این است که دریچه‌های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شد. شاید آن روزها این جمله حضرت امام (ره) برای بسیاری از مردم نامفهوم بود اما امروز ما مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) الگوی تمامی آزادی خواهان جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به اهمیت نقش خون شهدا در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبروی و حیثیت خود را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم. خون شهیدان تضمین‌کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز امانت شهیدان است و همه باید بدانند که خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته است و آن‌ها بودند که به قیمت اهداي خون خود، آبروی اسلام، قرآن و استقلال مملکت را حفظ کردند و حرکتی که آن‌ها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است.

این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی باقرشهر،معاونت اداری مالی ،مسئول امور ایثارگران ،مسئول امور مالی و سایر پرسنل و بسیجیان شهرداری باقرشهر برگزار شد و در پایان با حضور بر سر مزار مرحوم فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر با ذکر فاتحه یاد ایشان را گرامی داشتند .

اسلامیاعضایباقرشهرباقرشهروبسیجیانبهحسین توکلیحسین حبیب زادهدهه فجررفتندروبیشهداشهرداریشهرداری باقرشهرشهرریشورایشورای اسلامی باقرشهرغبارغبار روبیمزارمغروری
نظرات (0)
Add Comment