اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در ورامین

سرگرد داوود عبدالملکی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان و مسدود بودن برخی از خیابان های شهرستان ورامین اظهار داشت: با عنایت به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان پارک خودرو در خیابان شهدا حدفاصل میدان امام خمینی(ره)تا میدان امام حسین(ع)، و در داخل میادین از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۱:۳۰ صبح ممنوع است.

عبدالمالکی افزود: با توجه به پاک سازی خودروهای پارک شده در روز و ساعات یاد شده اعلام می شود همه وسایل نقلیه که از این دستور تخطی کنند با خودروبر حمل خواهند شد.

وی به مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: خیابان مسجد جامع از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت میدان امام خمینی(ره) و کلیه های کوچه های منتهی به آن مسدود می شود.

رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین تاکید کرد: خیابان ۱۵ خرداد غربی و کوچه های منتهی به آن از تقاطع امامزاده سیدفتح الله به سمت میدان امام خمینی(ره) و تمامی خیابان ها و کوچه ها به خیابان شهدا تا ساعت مذکور مسدود خواهد شد و ورود هرگونه وسایل نقلیه در این محدود ممنوع است.

عبدالمالکی در خصوص مسیرها و خیابان های جایگزین گفت: درخواست ما از شهروندان گرامی این است که حتما به اطلاعیه های راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از مسیرهای جایگزین از جمله بلوار باهنر،خیابان شهیدرجایی، خیابان شهید بهشتی،خیابان شهید زواره،خیابان ۱۵ خرداد شرعی و خیابان رسالت تردد کنند که باعث ترافیک در شهر نشوند.

13 آبانراهپیماییورامین
نظرات (0)
Add Comment