افتتاح شیرخوارگاه رقیه در جنوب تهران

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از افتتاح دومین شیرخوارگاه استاندارد در جنوب تهران(شهرری) خبرداد و گفت: طی ۱۵ روز آینده این مجموعه افتتاح خواهد شد.

حسین بدخشان  با اشاره به اینکه رئیس سازمان بهزیستی کشور در سال جاری تمهیدات لازم برای جلب مشارکت‌های مردمی پیش‌بینی شده است، اظهارداشت: سال گذشته رشد قابل توجهی را در این بخش شاهد بودیم که امسال بنا داریم با انجام طرح‌های مختلف شاهد افزایش کمک‌های مردمی باشیم.

وی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران در حال حاضر تعامل خوبی را با سازمان بهزیستی کشور و حمایت از نیازمندان و مددجویان دارند بطوریکه بخش قابل توجهی از هزینه‌های مسکن و معیشت مددجویان از طریق خیرین تامین می‌شود.

بدخشان درخصوص ساخت شیرخوارگاه‌های جدید در سطح کشور اظهارداشت: نخستین شیرخوارگاه استاندارد در استان البرز افتتاح شد به طوریکه بزودی و طی دو هفته آینده دومین شیرخوارگاه استاندارد در جنوب تهران(شهرری) افتتاح خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: سازمان بهزیستی بنا دارد تعداد شیرخوارگاه‌های خود را در سطح کشور افزایش دهد که این کار با حمایت خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشاره کرده و گفت: به زودی 4 هزار واحد مسکونی از تعهدات طرح نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان واگذار خواهد شد.

بهزیستیجنوب تهرانراگا نیوزریشهرریشیرخوارگاه رقیه
نظرات (0)
Add Comment