افتتاح طرح بومی محلی « قصه عشق » در باقرشهر

به موجب آموزش مهارت زندگی و استحکام بخشیدن به روابط درون خانواده که بر محور رابطه زن و شوهر استوار است ،بسیج خواهران حوزه 452 شهدای گمنام باقرشهر با ارائه طرحی نو به نام «قصه عشق» در باقرشهر و حومه دست به اقدام عملی زدندوچهارشنبه ،12 خردادماه طرح بومی محلی «قصه عشق» در سالن عطریاس افتتاح شد.
دراین مراسم که با حضور پررنگ جوانان باقرشهر و قمصر همراه بود ، سرهنگ بوربورثانی جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع)، خانم امینی مسئول جامعه زنان سپاه سیدالشهداء (ع)، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دهنوی مشاور خانواده ، حاج آقا سمیعی نماینده ولی فقیه ناحیه حضرت روح الله (ره)،آقای آرزومندی جانشین فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره)، آقای گودرزی مسئول طرح بومی محلی سپاه سیدالشهداء(ع) حضور داشتند.
این مراسم راس ساعت 10 با تلاوت آیات قرآن آغاز و با اجرای مراسم عقد در سالن عطریاس و سخنرانی پرشور حاج آقا دهنوی ادامه یافت.
خانم ناصریان فرمانده حوزه 452 شهدای گمنام باقرشهر ،در گفتگو با خبرنگارما ؛ هدف اصلی از ارائه این طرح را افزایش ازدواج سعادتمند و انتخاب صحیح زوجین و کاهش طلاق عنوان کرد.
وی ادامه داد؛ این طرح توسط حوزه 452 شهدای گمنام ارائه و به تصویب سپاه و سازمان بسیج مستضعفین رسیده است وهمچنین این طرح در سال جاری در سطح شهر با برنامه های متنوعی همچون: برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان برای زوجین بخصوص جوانان و آموزش مهارتهای دهگانه زندگی اجرا خواهد شد.
ناصریان افزود؛ طی جلساتی که با امور بانوان بخشداری کهریزک ، شهرداری باقرشهرو مدیریت خواهران ستاد نماز جمعه باقرشهربرگزارشد،مقرر شده که در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.
گفتنی است، طبق آمار های دادگاه کهریزک و دفترخانه های ازدواج و طلاق باقرشهر ،در سال گذشته حدود شصت درصد از ازدواج ها به طلاق منجر شده که متاسفانه طلاق های توافقی بیشترین سهم را دارد که ان شاءالله بتوانیم این مقدار را تا پایان سال کاهش دهیم.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment