اقامه نماز عید فطر در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب باقرشهر

به گزارش راگانیوز ، مسئول برگزاری نماز عید فطر با اعلام این خبر گفت : نماز عید فطر به اقامه آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ساعت 7:30 صبح در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار می شود .

وی با بیان اینکه تا کنون جلسات متعددی با دستگاه های متولی در این خصوص برگزار شده است ، افزود : شنبه 12 تیرماه ساعت 10 صبح با حضور امام جمعه باقرشهر و دستگاه های متولی این امر جلسه کارگروه و کمیته تشکیل شد تا همه شرایط برای برپایی نماز عید فطر مهیا باشد .

مسئول برگزاری نماز عید فطر در ادامه اظهار داشت : طبق جلساتی که در گذشته برگزار کرده ایم وظایف دستگاه های متولی و نیروهای اجرایی به تفکیک مشخص شده و تدابیر خوبی برای آن روز اندیشیده ایم ، لذا امیدواریم نماز عید فطر به بهترین نحو ممکن برپا شود .

اکبر اسدی با اشاره به اینکه در سال های گذشته شاهد حضور گسترده مردم شریف باقرشهر در نماز عید فطر بوده ایم ، تصریح کرد : امسال نیز پیش بینی می شود که نماز عید فطر نیز با حضور خیل گسترده ای بالغ بر 20 هزار نفر از نمازگزاران برگزار شود .

وی  ضمن دعوت از مردم خداجو و مومن باقرشهر برای شرکت در این نماز باشکوه ، گفت :مردم با حضور گسترده و پر شور خود در نماز عید فطر  بار دیگر وحدت و همبستگی مسلمانان را به جهانیان اعلام می کنند .

اسدی در پایان افزود : وسلیه ایاب و ذهاب برای رفت و آمد شهروندان تدارک دیده ایم و همچنین درب های استادیوم ایثارگران از ساعت 6:30 دقیقه صبح به روی مردم باز خواهد بود .

باقرشهرشهرریعید فطرنماز
نظرات (0)
Add Comment