اقدامات بسیار خوبی جهت برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام (ره) صورت گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، عبدالله عباسی با اعلام این خبر گفت : با برنامه ‌ریزی و درایت در تمامی واحدهای شهرداری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در باقرشهر خوشبختانه به نحو مطلوب انجام شد .

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای شهرداری در حالت آماده باش به سر می بردند ، افزود :از آنجایی که برنامه ریزی های مستمر و جلسات متعدد در شهرداری و با همکاری سپاه حضرت روح الله (ره) صورت گرفته بود و نیز خدمات و اقدامات خوبی در خصوص پذیرایی از زائران آن امام همام انجام گرفت .

عباسی در خصوص برخی اقدامات که در روز ارتحال بنیان گذار انقلاب صورت گرفته اظهار داشت : واحد تاسیسات 137 در روز مراسم از مدارس و مساجد محل اسکان زائرین بازدید به عمل آورند و همچنین کلیه نیروهای این واحد در روزهای 14 و 15 خرداد ماه به حالت آماده باش بودند تا در صورت وجود مشکل فوری خود را به محل برسانند .

وی در ادامه از سرکشی مستمر واحد 137به کلیه محل های اسکان جهت کنترل خدمات ارائه شده به زائرین خبر داد و تصریح کرد : کارگران امور شهری پس از پایان مراسم مدارس و مساجد را پاکسازی و سرویس های بهداشتی ها را تمیز کرده اند و همچنین تمامی زباله ها را جمع آوری نمودند و مدارس و مساجد را پاکیزه تحویل مسئولین مربوطه داده اند .

معاون خدمات شهری در خصوص فعالیت زیباسازی شهرداری گفت : واحد زیباسازی شهرداری نیز اقداماتی از جمله : نصب بنر ، بیلبرد ، پرچم ، عکس شهدا و پرچم مشکی در بلوار شهید رجایی ،خیابان 22 بهمن ، بلوار 30 متری امام خمینی ، بلوار فلسطین و جهاد را انجام داده است و همچنین پرچم مشکی روی برج 60 متری نصب کرده اند تا برای برگزاری مراسم همه چیز مهیا باشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند و هر سال در سالروز بزرگداشت ایشان همه باید متعهد و تلاشگر باشیم تا بتوانیم آرمانها و دغدغه های امام را به نسل بعد منتقل کنیم .

ارتحال اماماقدامانباقرشهرشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment