امام جمعه باقرشهر: سازمان کنفرانس اسلامی به ابزار سو استفاده سیاسی برخی کشورها تبدیل شده است


به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام سید احمد موسوی در خطبه های نماز جمعه باقرشهر از توابع بخش کهریزک شهرستان ری با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس کشورهای اسلامی را از اقتدار و تاثیرگذاری دور کرده اند افزود: سران جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس به حق از مواضع حزب الله لبنان و ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی و برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) بر ضرورت آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای افزایش ضریب امنیت کشور و آمادگی مقابله با دشمنان تاکید کرد.
موسوی با بیان اینکه ماه رجب ماه عبادت الهی و ماه اعتکاف است ادامه داد: مراسم معنوی و انسان ساز اعتکاف که خوشبختانه با استقبال جوانان نیز مواجه شده است همزمان با سراسر کشور در برخی مساجد بخش کهریزک نیز به شایستگی برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) گفت: ایشان همه پیروان اهل بیت(ع) را به صبر و بردباری در کلیه امور زندگی فراخواندند چرا که به تعبیر ایشان نداشتن صبر در ایمان به مانند بدن بی سر است که در واقع حیاتی نیز نخواهد داشت.
موسوی بی صبری و عجله را ریشه بسیاری از مشکلات و مصیبت های زندگی انسان ذکر کرد و افزود: کسانی که با عجله تصمیم می گیرند و بردباری ندارند، با شکست مواجه می شوند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment