امام جمعه شهرری: امروز سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و قمربنی هاشم (ع) به عموم شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع)، پاسداران و جانبازان را مایه فخر و مباهات جمهوری اسلامی و سربلندی ملت ایران و ارتش اسلام برشمرد.

وی گفت: سپاه پاسداران طی هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای ارتش چنان از خود ایستادگی نشان داد که تاکنون دشمنان از پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در شگفت هستند.

امام جمعه شهر ری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، بازدید از مراکز نظامی و گفت و گو با دانشمندان هسته ای ایران اسلامی را که از سوی برخی کشور های 1+5 عنوان شده ، خط قرمز تیم مذاکره کننده ایران برشمردند و از این رو به طرف های مذاکره کننده ایران یادآور شدند که جمهوری اسلامی به هیچ عنوان اجازه وارد شدن به مسایل نظامی خود را به هیچ کشوری نمی دهد.

حجت الاسلام شاهچراغی افزود: ملت ایران طی 36 سال گذشته به دنیا نشان داده که به هیچ وجه زیر بار ذلت نخواهد رفت و از سوی دیگر آثار تلخ ترور دانشمندان هسته ای ایران از سوی دشمنان و رژیم صهیونیستی تا ابد بر تاریخ کشور نقش بسته و از نظر ملت زدوده نخواهد شد.

وی همچنین نسبت به ملت مظلوم یمن گفت: تا زمانی که بمب و موشک بر سر ملت مظلوم یمن ریخته شود و روزانه تعداد بی شمار زن و کودک و افراد غیرنظامی به شهادت برسند ، مذاکره برای صلح معنا ندارد و ملت آزاده یمن این موضوع را به خوبی فهمیده تا زمانی که زور بر سرآنان باشد دست از انقلاب نخواهند کشید و پیروزی نهایی از آن ظلم ستیزان است.

استامامامروزجمعهخاریدردشمنانسپاهشهرریپاسدارانچشم
نظرات (0)
Add Comment