امام جمعه شهرری: ایران به مقاومت خود در برابر استکبار ادامه می‌دهد

راگا نیوز: امام جمعه شهرری گفت: مستکبران به دشمنی خودشان ادامه دهند، ملت غیور ایران اسلامی نیز به مقاومت و استقامت خود ادامه می‌دهد و هرگز در برابر استکبار تسلیم نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی، ضمن تقدیر و تشکر از تجمع باشکوه مردم شهرستان ری در اعتراض به اهانت‌های دشمنان به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: ملت ایران با شرکت در تجمع‌های اعتراض‌آمیز و راهپیمایی‌ها، خشم و انزجار خود را از استکبار ثابت می‌کنند و از اعمال وقیحانه دشمنان اعلام برائت ‌می‌کنند.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به دسایس و توطئه‌های دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون عنوان کرد: از زمان پیامبر اکرم (ص) کفر و نفاق دشمنان پابرجا بوده و در حال حاضر نیز شاهد اقدامات زشت و ناپسند آنها هستیم.

وی با اشاره به خشم ملت‌های مسلمان و تمام آزادی‌خواهان جهان در اعتراض به انتشار فیلم موهن ضد پیامبر اسلام (ص) بیان کرد: دشمنان باید بدانند مسلمانان در برابر مستکبران سکوت نخواهند کرد.

شاهچراغی ادامه داد: مستکبران به دشمنی خودشان ادامه دهند، ملت غیور ایران اسلامی نیز به مقاومت و استقامت خود ادامه می‌دهد و هرگز در برابر استکبار تسلیم نمی‌شود.

امام جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: وعده صریح خداوند متعال در قرآن کریم پیروزی حق بر باطل است و تجربه تاریخ نیز این وعده الهی را ثابت کرده است و سرانجام نظام جمهوری اسلامی بر استکبار جهانی پیروز خواهد شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment