امام جمعه شهرری: تایید برجام از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم خطوط قرمز است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه گفت: خطوط قرمز ترسیم شده در نامه رهبر معظم انقلاب واجب الاتباع است و همگان باید آن را مدنظر داشته باشند و در مسیر انقلاب به آن توجه کنند.
وی با بیان اینکه تجربه 35 ساله انقلاب به همه ثابت کرده است که آمریکا عهدشکن است افزود: توافق موسوم به برجام به منزله ارتباط ایران و آمریکا نبوده و دشمنی ملت ایران و همه مستضعفان جهان با آمریکا ادامه دارد.
وی با بیان اینکه شعار امام حسین(ع) در روز عاشورا دوری از ذلت بود افزود: ملت ایران با توافق برجام به دنیا ثابت کرد که هرگز ذلت و حقارت سیطره مستکبرین را نمی پذیرد.
شاهچراغی گفت: توافق برجام در واقع ستادن حق غصب شده ملت ایران از دشمنان و غربی ها است که با تحریم های ناجوانمردانه و غیرقانونی سالها ملت ایران را از حق خود محروم کردند.
وی با اشاره به انتفاضه سوم مردم مظلوم فلسطین افزود: مردم فلسطین با یاری خدا و همت خود در مقابل ظلم رژیم اشغالگر قدس ایستاده اند و از اعتقادات اسلامی خود و حقی که در بیت المقدس دارند عقب نشینی نمی کنند.
شاهچراغی گفت: ریشه همه مشکلات منطقه رژیم اسرائیل است که باید برای همیشه ریشه کن شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام کربلا گفت: امام حسین(ع) با شهادت مظلومانه خود اصول اساسی دین را احیا و اصل امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز را به همگان یادآور شد.
شاهچراغی گفت: اقامه نماز از سوی اباعبدالله(ع) در منظر همگان از جمله کوفیان عهدشکن بدین خاطر بود که ایشان علت و منشا قیام خود را که اقامه نماز و احیای دین خدا بود به همگان یادآور شود.
وی همچنین گفت: حضرت عباس(ع) نیز یکی از یاران بصیر حضرت امام حسین(ع) بود که با شجاعت و دلاوری در راه حق به شهادت رسید و ثابت کرد که برای توفیق الهی باید امام شناس و بصیر بود.

ازاستامامانقلاببرجامتاییدترسیمجمعهخطوطرهبرسویشهرریقرمزمعظم
نظرات (0)
Add Comment