امام جمعه شهرری: حضور کیمیایی مردم ادامه دارد

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی امروز شهرری که با حضور پرشور مردم شهیدپرور برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به تبیین وظایف مردم نسبت به پیامبر اعظم (ص) پرداخت.

امام جمعه شهرری با اشاره به وظایف اخلاقی و ادبی مسلمین نسبت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام گفت: پیروی از پیامبر، صلوات و درود نسبت به پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، تاسی و الگو قرار دادن پیامبر (ص) از جمله رسالت و وظیفه مسلمانان است.

*حرکت به‌سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ابتکاری شایسته است

شاهچراغی در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری اربعین حسینی در کشور عراق و ایران اسلامی گفت: امسال بیش از پیش در ایران اسلامی شاهد برگزاری مراسم‌های باشکوه و با شور حسینی بودیم و در شهر تهران نیز شاهد مراسم‌های فرهنگی ـ مذهبی شایسته‌ای بودیم به‌ویژه طرح جدیدی که امسال اجرایی شد و مردم غیور تهران از مسیرهای مختلف به‌طور پیاده به‌سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند و باحضور در بارگاه ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به اقامه عزا پرداختند و این مهم ابتکاری خوب و شایسته بود.

نگرانی‌های پیامبر (ص) از فتنه‌های بعد از رحلتشان/زخم‌خوردگان انقلاب سال 88 ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند

امام جمعه شهرری با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم (ص) به دغدغه‌های پیامبر (ص) نسبت به پیروان اسلام پس از رحلتشان عنوان کرد: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های پیامبر مکرم اسلام (ص) فتنه‌هایی بود که پس از رحلتشان بر سر راه پیروانشان ایجاد می‌شود.

شاهچراغی در ادامه فتنه سال 88 را مورد اشاره قرار داد و گفت: فتنه سال 88 با بصیرت،‌ اقدام به‌موقع و حضور پرشور مردم خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب در سال 88 به‌دنبال کودتا علیه نظام بودند، خاطرنشان کرد: این نقشه شوم با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقان و همه زخم‌خوردگان نظام پیگیری می‌شد و آن‌ها در این نقشه ولایت فقیه را نشانه رفته بودند که حضور کیمیایی مردم نقشه شوم آن‌ها را خنثی کرد.

امام جمعه شهرری در پایان با تاکید بر اینکه حضور کیمیایی مردم هنوز وجود دارد، تصریح کرد: مردم غیور و بصیر ایران اسلامی همواره هوشیار و آماده هستند و اگر بخواهد فتنه دوباره سر در بیاورد آن‌ها همچون گذشته به‌سرعت چشم آن را کور می‌کنند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment