امام جمعه شهرری: حقایق فاجعه منا باید برای جهان اسلام مشخص شود

به گزارش راگانیوز حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به سران آل سعود آن را اتمام حجت ایران به آنان ذکر کرد وافزود: سعودی ها بدانند که صبر ملت ایران حدی دارد و اگر پایان پذیرد از خشم ملت ایران در امان نیستند.
وی با بیان اینکه در فاجعه منا بیش از 5 هزار نفر از حجاج مظلوم با دهان تشنه به ملکوت اعلی پیوستند افزود: این فاجعه نتیجه بی تدبیری و خودخواهی سران آل سعود است که خود را تنها متصدی اداره حرمین می دانند.
شاهچراغی گفت: حکام آل سعود باید بدانند که این اماکن شریف متعلق به همه مسلمانان در سراسر دنیا است و باید به صورت مشترک در بین کشورهای اسلامی مدیریت شود.
وی با اشاره به عید سعید غدیر خم آن را عید اکمال دین و اعلام ولایت در اسلام ذکر کرد وافزود: عید غدیر نشان می دهد که معارف الهی با نبوت حضرت رسول(ص) به پایان نرسیده و برای اکمال دین باید ولایت را طی کرد.
شاهچراغی گفت: ولایت ائمه(ع) تداوم مجاهدات های انبیای الهی است و امروز نیز ولایت فقیه عادل و آگاه روشن کننده مسیر حرکت انسان است.
وی همچنین تقوای الهی را نسخه نجات انسان در دنیای آلوده امروز ذکر کرد و افزود: انسانی که تقوا داشته باشد از مصائب و دشواری های دنیای امروز در امان بوده و آخرت خود را تضمین می کند.

اسلامامامبایدبرایجمعهجهانحقایقشهرریشودفاجعهمشخصمنا
نظرات (0)
Add Comment