امام جمعه شهرری: ملت غیور ایران ‌در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران ایستاده‌اند

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه رمضان المبارک بر استفاده از فرصت‌های این ماه ارزشمند تاکید کرد.

وی با بیان این‌که نباید از فرصت ماه مبارک رمضان غافل شویم، گفت: حضور در نماز جماعت، بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان، قرائت دعاهایی که در این ماه وارد شده است، شرکت در جلسات قرآن و … از جمله فرصت‌هایی است که باید در ماه مبارک رمضان به نحو احسن از آن‌ها استفاده کرد.

امام جمعه شهرری شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در ماه مبارک رمضان را با دیگر ماه‌های سال متفاوت دانست و افزود: بنا به فرموده معصومین علیهم‌السلام کسی که در نماز جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کند مانند کسی است که شب قدر را درک کرده است.

درس مقاومت و ایستادگی را از شهدای غواص بیاموزیم

شاهچراغی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهدای غواص عنوان کرد: شناسایی پیکر شهدای غواص در حالی که نشانه‌هایی از بسته بودن دست‌های آن‌ها و زنده به گور کردن آن‌ها به‌وضوح یافت می‌شد نشان از مظلومیت این شهدای والامقام دارد.

وی با اشاره به پیام زیبای رهبر فرزانه انقلاب و تقدیر معظم‌له از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب این حادثه را یک حادثه به یادماندنی خواندند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر این‌که ا باید درس مقاومت و ایستادگی را از شهدای غواص بیاموزیم، خاطرنشان کرد: شهدای غواص در حالی که عملیات توسط منافقین لو رفت و گرفتار دشمن شدند اما هرگز تسلیم نشدند و مقاومت کردند. آن‌ها شهادت را به جان خریدند اما هرگز تسلیم دشمن نشدند.

عزت ملت ایران در سایه مقاومت و ایستادگی است

شاهچراغی با تاکید بر اینکه عزت ملت ایران در سایه مقاومت و ایستادگی است، گفت: ملت غیور ایران اسلامی همواره بزرگوار، عزیز و موقع‌شناس هستند و با حضور به‌موقع و هوشمندانه در صحنه‌های مختلف عزت و سربلندی خودشان را حفظ کردند.

پیام شهدای غواص به مسئولان ایستادگی در برابر دشمنان است/پشتوانه ملی پشت سر مذاکره‌کنندگان است

امام جمعه شهرری با بیان این‌که ایستادگی و مقاومت پیام شهدای غواص به مسئولان است، خاطرنشان کرد: پیام شهدای غواص به مسئولان این است که ما با دست بسته رفتیم تا شما با دست باز هرگز تسلیم نشوید و همواره شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهید.

وی پیام حضور پرشور مردم به مسئولان را نیز ورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب این است که پشتوانه لی پشت سر مذاکره کنندگان است این ملت با تمام وجود ایستادگی می‌کنند تا شما نیز با عزت و اقتدار از مطالبات حقه آن‌ها حراست و پاسداری کنید.

ملت ایران در برابر تحریم‌های فرزند رمضان و در برابر تهدیدها فرزند عاشورا هستند

شاهچراغی با تاکید بر این‌که ملت ایران در برابر تحریم‌های فرزند رمضان و در برابر تهدیدها فرزند عاشورا هستند، گفت: ملت غیور ایران همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران ایستاده‌اند و با تمام توان این ایستادگی و مقاومت خودشان را تا آخر ادامه می‌دهند.

امروز انصار‌الله به‌عنوان یک قدرت جهانی در منطقه قدرت‌نمایی می‌کند

امام جمعه شهرری با اشاره به جنایات آل‌سعود و هم‌پیمانانش در یمن خاطرنشان کرد: امروز عربستان با جلوگیری از رسیدن دارو و امکانات به‌دنبال حفظ شرایط است. درحالی که آن‌ها خانه یمنی‌ها را ویران کرده و مردم این کشور را مجروح کردند نمی‌گذارند دارو و وسایل درمانی به آن‌ها برسد تا به شهادت برسند.

وی یمن و انصار الله را پیروز این نبرد دانست و خاطرنشان کرد: انصارالله در گذشته یک سازمان بود که یک دفتر داشت اما امروز انصار الله و یمن قدرت گرفته‌اند و به‌عنوان یک قدرت جهانی در منطقه قدرت‌نمایی می‌کند.

شاهچراغی در پایان تصریح کرد: امروز عربستان در یمن گرفتار شده است و شکست خواهد خورد و اعتقاد ما این است که ملت یمن پیروز هستند و پیروزی یمن و انصار الله یک فتح‌الفتوح در برابر ابرقدرت‌ا است.

 

امامایرانایستادهاندبرابرجمعهدرزیادهخواهیهایشهرریغیورمستکبرانملت
نظرات (0)
Add Comment