امام جمعه شهرری: نیمه شعبان فرصت مغتنمی برای گسترش اندیشه‌های امام (ره) است

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن شوق انتظار با موضوع اعیاد شعبانیه که با حضور هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، منصور کتانباف شهردار منطقه 20، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه ری، بخشداران تابعه و مسئولان شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باور همه ما این است که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی متصل به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد و این دلیل محکمی است تا روح امید بیشتری را نسبت به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) در بین آحاد ملت بزرگ و شریف ایران ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه برگزاری این‌گونه مراسم اجتماعی، خودجوش و مردمی است باید همه همت و تلاش ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای تقویت این نگاه مردمی باشد.

امام جمعه شهرری افزود: نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم فرایند این حرکت بزرگ و مردمی عوض شده و توقعی برای جامعه ایجاد شود که انجام این امور به دست دستگاه‌های دولتی انجام پذیرد.

وی با اذعان به این موضوع که باید از اهرم‌های مردمی در راستای برگزاری این مراسم باشکوه استفاده شود، اظهار داشت: منافاتی ندارد که دستگاه‌های اجرایی و دولتی با کمک مردم این امور را انجام دهند و بلکه پشتوانه‌ای محکم برای مردم ایجاد می‌شود تا در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این مراسم قدم‌های بلند و استواری بردارند.

تاکید شهردار منطقه 20 بر مردمی برگزار کردن جشن نیمه شعبان

منصور کتانباف، شهردار منطقه 20 نیز در این جلسه ضمن تاکید بر مردمی برگزار کردن این مراسم گفت: تصمیم داریم تا با استفاده و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های موجود در سازمان شهرداری، به مردم شهرستان کمک نموده تا نسبت به برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان با آسودگی بیشتری قدم بردارند.

حسن عزیزوکیلی، رئیس ستاد هماهنگی اعیاد شعبانیه نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد در طول سال تمهیدات و تصمیمات مطلوبی در بخش‌های فرهنگی و اجرایی عید نیمه شعبان اتخاذ شد و بنا داریم تا اقلام مناسب از قبیل ریسه، پرچم، کتاب و لوح فشرده با موضوع مهدویت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم ملی و مذهبی، با تخفیف ویژه و بعضاً به‌صورت رایگان در اختیار عموم مردم شهرستان و بخش‌های تابعه قرار بگیرد.

 

استاماماندیشههایبرایجمعهرهشعبانشهرریفرصتمغتنمینیمهگسترش
نظرات (0)
Add Comment