امام جمعه موقت شهرری: استقامت در برابر ستمگران اقتدار و عزت را برای ایران به ارمغان آورد

راگا نیوز-امام جمعه موقت شهرری با اشاره به استقامت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر زورگویان و ستم‌گران گفت: استقامت در برابر ستمگران اقتدار و عزت را برای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش راگا نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلیی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس ایستادگی ایران اسلامی در برابر ستم‌گران را مورد اشاره قرار داد و گفت: صبر، استقامت و ایستادگی در برابر زورگویان سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شد.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام بیان داشت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس یک تنه و بدون هیچ کمکی در برابر رژیم صدام که توسط صدها کشور حمایت می‌شد ایستاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ سخت پیروز شده‌ایم ولی باید مواظب جنگ نرم استکبار جهانی نیز باشیم و در این جبهه هم به پیروزی برسیم.

ابراهیمی با اشاره به نطق تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سازمان ملل در سال 1366 عنوان کرد: در آن سال‌  مقام معظم رهبری مقتدرانه در سازمان ملل نطق تاریخی خودشان را ایراد کردند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در ارتباط با دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برای ما همانند گنج، ارزش و جایگاه فراوانی دارد و باید این دوران به نوجوانان و جوانان منتقل شود تا بهتر با فرهنگ آن دوران آشنا شوند.

ابراهیمی تاکید کرد: دفاع مقدس تجلی مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته دین مبین اسلام و قرآن کریم است.

امام جمعه شهرریجنوب تهرانراگا نیوزریشهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment