امام جمعه موقت شهرری: وحدت مردم در آستانه انتخابات تقویت شود

به گزارش راگانیوز ؛حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی برای انتخاب خدمتگزاران واقعی و دلسوز انقلاب و اسلام تلاش کنند و نگذارند کسانی که بر خلاف آرمان های انقلاب عمل می کنند به مجلس های خبرگان و شورای اسلامی راه یابند.
وی با اشاره به هفته وحدت افزود: هر جریانی اعم از شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که در مسیر خواست عوامل استکباری بر خلاف وحدت عمل می کند در جبهه دشمن است.
ابراهیمی با بیان اینکه نعمت ولایت فقط در سایه حفظ وحدت ماندگار و همیشگی است افزود: همه ارکان نظام اعم از مسئولان، رسانه ها و صاحبان سخن باید در مسیر تقویت وحدت اسلامی حرکت کنند.
وی با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به شهرستان ری ابراز امیدواری کرد که این سفر برکات و خیرات فراوانی برای حل مشکلات و مسائل شهرستان ری داشته باشد.
ابراهیمی به راه انداختن جنگ های فرقه ای و نیابتی در منطقه را از مهمترین ابزارهای دشمن برای از بین بردن وحدت اسلامی ذکر کرد و افزود: سازمان ملل که امروز ابزار دست استعمارگران شده است در مقابل این جنگ ها سکوت کرده است.
وی همچنین با اشاره به سالگرد حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی درس عبرتی برای ملت ایران شد تا همواره مراقب توطئه دشمنان انقلاب که با وسیله قرار دادن عوامل داخلی و فتنه گران به دنبال اهداف خود هستند باشند.
ابراهیمی گفت: 9 دی روز بصیرت ملت ایران است چرا که به فرموده رهبر مردم ایران در این روز فتنه گران و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار شیعیان مظلوم نیجریه از شخصیت تاثیرگذار شیخ زکزاکی که سبب گسترش تشیع در نیجریه شد تمجید کرد.
ابراهیمی گفت: همه نمازگزاران و مومنان با رعایت تقوای الهی و حفظ حریم خدا خود را سعادتمند کنند چرا که بهترین داروی برای درمان دل و کنترل نفس اماره از وسوسه های پی در پی تقوا است.
وی با بیان اینکه همه ارزش انسان به عقل اوست و آلوده نشدن به گناه سبب جلوگیری از تباهی عقل می شود افزود: عقل سالم زمینه ساز بهره مندی از نعمت های الهی و پیدا کردن مسیر صحیح زندگی است.

امامجمعهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment