امام هشتم میزبان مددجویان نظامی کهریزک

 به گزارش راگانیوز، ظهر امروز چند تن از افسران و درجه‌داران نیروی دریایی با حضور در آسایشگاه کهریزک به دیدار سالمندان و بیماران مبتلا به ام‌ اس ساکن در این مجموعه آمدند.

آشنایی با وضعیت پذیرش  و زندگی مددجویان، شرایط درمانی آنان و نیز دیدار از بخش‌های مختلف بستری در برنامه کاری نظامیان حاضر بود.

همچنین ملاقات تعدادی از سالمندان و بیماران مبتلا به ام‌ اس که روزگاری لباس مقدس نظامی بر تن داشتند و امروز به دلیل سالمندی و یا ابتلا به بیماری ام‌ اس، ساکن این مجموعه گشته‌اند، بخش دیگری از برنامه این عزیزان بود.

ناخدا محمد عباس‌زاده افسر عالی‌رتبه نیروی دریایی در این حضور چند ساعت با تشکر از مسئولان آسایشگاه برای سرویس‌دهی مناسب به همه سالمندان و بیماران به‌ویژه نظامیان گذشته‌های نه چندان دور کشورمان، آرزوی موفقیت در انجام این وظیفه خطیر را برای همه خادمان این مجموعه داشت.

وی همچنین با اهدای لوح تقدیر ستاد مرکزی نیروی دریایی تهران به آسایشگاه کهریزک قول مساعد داد با برنامه‌ریزی صورت گرفته آن تعداد از مددجویانی را که پیشینه نظامی دارند و هم‌اکنون ساکن این مجموعه هستند را برای زیارت بارگاه امام هشتم، به مشهد مقدس اعزام کند.

ناخدا عباس‌زاده در پایان این دیدار پراحساس خطاب به مسئولان آسایشگاه یادآور شد: همه شما خوبان را به خدایی می‌سپاریم که به ما درس صبر و استقامت در پاسداری از مرزهای این مملکت را آموخته است و صبر و استقامت شما نیز که وظیفه نگهداری از این همه بیمار را به عهده دارید، کم‌تر از روحیه مقاومتی سربازی و مرزبانان این مملکت نبوده و امیدواریم این روحیه همچنان در وجود یکایک شما به قوت خود باقی بماند.

 

امامشهرریمددجویانمیزباننظامیهشتمکهریزک
نظرات (0)
Add Comment