امروز آیت الله خامنه ای بعنوان رهبر تمام امت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی روز شنبه در دیدار با طلاب حوزه علمیه عبدالعظیم حسنی (ع) بمناسبت ششم تیرماه سالروز ترور مقام معظم رهبری اظهارداشت: خداوند متعال همیشه حافظ حجت های خودش است.

وی افزود: آن روزیی که آیت الله خامنه ای توسط دشمنان کوردل ترور شدند چه کسی فکر می کرد هدایت نظام اسلامی به دستان این فرزند انقلاب سپرده خواهد شد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه وجود رهبر معظم انقلاب یک ودیعه الهی است، بیان داشت: همه امت اسلامی بایستی شاکر و قدردان این نعمت الهی باشیم زیرا درایت و هوشمندی این رهبرالهی موجب شده تا دشمنان نیز بارها به آن اعتراف کنند.

به گفته وی، روشنگری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درمناسبت ها ضمن ایجاد آرامش و امنیت روحی و روانی در داخل نظام موجب یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان شده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به حادثه ترور مقام عظمای ولایت در ششم تیرماه سال 60 بعنوان رییس جمهور وقت گفت: جانبازی رهبرمعظم انقلاب در حادثه انفجار بمب کارگذاشته شده در ضبط صوت و در نزدیک ترین محل به رهبر فرزانه چیزی جز الطاف خفیه الهی و حفظ سکاندار اسلام در قرن حاضر نبود.

ششم تیرماه سال1360 در حالی که تنها شش روز از شهادت دکتر مصطفی چمران، گذشته بود، پروژه حذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام (ره)، با انفجار بمب کارگذاشته شده در ضبط صوت قرار داده شده بر روی تریبون سخنرانی آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران، توسط سازمان مجاهدین خلق کلید خورد.

مسجد ابوذر تهران، در یکی از جنوبی ترین مناطق تهران واقع شده و آیت الله خامنه ای مدتی در آن جا پس از نماز ظهر و عصر، سخنرانی می کرد و به پرسش ها پاسخ می داد.

حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران در حالی که مشغول سخنرانی بودند، توسط جوانی 25 ساله از منافقین کوردل مورد سو قصد قرار گرفتند و پس از جراحت شدید به مدت 42 روز تحت معالجه قرار داشتند.

خوشبختانه امام جمعه محبوب تهران و نماینده حضرت امام(ره) در شورای عالی دفاع از این سوء قصد، به دلیل کامل عمل نکردن بمب و تنها انفجار چاشنی آن ، جان سالم به در بردند، اما جراحات شدیدی بر ایشان وارد شد.

همزمان با انفجار بمب در آن مسجد، بمبی نیز در میدان انقلاب تهران منفجر شد و بمب دیگری هم در تقاطع خیابان ولی عصر(عج) و طالقانی پیش از انفجار کشف و خنثی شد.

آیتاستاسلامیاللهامتامروزایبعنوانتمامخامنهرهبرشهرری
نظرات (0)
Add Comment