امروز ایران در حال صادر کردن ارزشهای اسلامی به اقصی نقاط دنیاست

به گزارش راگانیوز  ، دکتر نسرین بنانی،  محقق و پژوهشگر فرهنگی اجتماعی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما  اشاعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) به کشورهای مختلف دنیا را از جمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: مردم متدین ایران با هوشیاری و لبیک به حضرت امام(ره)، با دستان خالی و تنها با مشت های گره کرده و اتحاد و انسجام خود، پایه های سلطنت  2500 ساله شاهنشاهی را ویران ساخته و حکومت اسلامی را جایگزین رژیم طاغوتی کردند.

این آسیب شناس اجتماعی و مدرس حوزه که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب سخن می گفت افزود: هوشیاری و بیداری اسلامی امروز جهان، متاسی از همان بیداری سال 57 مردم ایران است.

دکتر بنانی با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود  در به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی دفاع کشورهای فلسطین و یمن تصریح کرد: غرب ، آل سعود و صهیونیست ها تنها راه را، پاک کردن نام حسین (ع)  از دل شیعیان می دانند در حالی که ملت  اسلام همیشه بیدارند و بصیرانه چشم بر دهان رهبرشان دوخته اند .

وی  تاکید کرد:  ایران امروز واکسینه از غفلت شده است و در حال صادرکردن انقلاب و ارزشها و بیداری اسلامی به اقصی نقاط جهان است  و هیچ تلاش و اقدامی قابل نفوذ و رخنه بر عقاید و افکار مردم ولایتمدار ایران اسلامی نیست.

 

ارزشاسلامیایرانشهرری
نظرات (0)
Add Comment