امید حسن آباد باز هم مساوی کرد/نماینده حسن آباد رکورد دار تساوی در این فصل

هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید و شاگردان روح اله شاهوار در تیم امید حسن آباد با کسب یک تساوی دیگر در رتبه پنجم جدول قرار گرفتند.

دیدارهای هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در گروه های مختلف از روز گذشته آغاز و تیم های حاضر در شهرهای مختلف به رقابت با یکدیگر  پرداختند.

تیم فوتبال امید حسن آباد نماینده شایسته بخش فشافویه که تا بدین جای کار هم عملکردی قابل قبول از خود نشان داده، در گروه دوم این رقابت ها در یک بازی حساس و بسیار نزدیک مقابل تیم سوم جدول یعنی ایرانداد تهران به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت تا با کسب پنجمین تساوی این فصلش، در رتبه پنحم جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرد.

شاگردان روح اله شاهوار که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار حساس و گامی بلند برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها داشتند، علی رغم تلاش زیاد و ارائه یک بازی هجومی نتوانستند از پس حریف سرسخت خود برآیند و با این تساوی، رکورد دار تساوی در این فصل از مسابقات لقب گرفتند.

در دیگر بازی های این گروه نیز،استقلال جنوب تهران با دو گل صفاهان اصفهان را مغلوب کرد تا با ایستادن در رتبه اول جدول، امید نخست صعود از این گروه باشد.

شهرداری همدان نیز با کسب پیروزی پرگل چهار بر صفر مقابل افرا درب تبریز، به رتبه دوم این رقابت ها صعود کرد تا جهش بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشته باشد.

در آخرین بازی این گروه نیز، شهرداری اراک با یک گل فجر میثاق کرج را از پیش رو برداشت تا بالاتر از امید حسن آباد، در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

نتایج هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور/گروه دوم:

شهرداری همدان ۴ – ۰ افرا درب تبریز (۴- ۰)

صفاهان اصفهان ۰ – ۲ استقلال جنوب تهران(۰-۲)

امید حسن آباد ۱ – ۱ ایرانداد تهران(۱ -۱)

فجر میثاق کرج ۰ – ۱ شهرداری اراک( ۰-۱)

کاوه شهرداری ورامین- استراحت

جدول رده بندی هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور/گروه دوم:

انتهای پیام/

حسن ابادفوتباللیگ
نظرات (0)
Add Comment