امید حسن آباد با ایستادن در رتبه پنجمی به کار خود پایان داد +جدول رده بندی

به گزارش راگانیوز ، هفته هجدهم و پایانی یگ دسته سوم فوتبال کشور در گروه های مختلف برگزار و شاگردان روح اله شاهوار در تیم امید حسن آباد با ایستادن در رتبه پنجم جدول، به کار خود پایان دادند.

در مهم ترین بازی گروه دوم این مسابقات، تیم از پیش صعود کرده شهرداری همدان که در هفته شانزدهم صعود خود را به لیگ دو را قطعی کرده بود،میزبان شهرداری اراک  رده دومی بود که نیاز مبرمی به برد در این پیکار حساس داشت.

در این بازی پر افت و خیز که از ابتدا با حملات تیم میهمان یعنی شهرداری اراک همراه بود، نماینده همدان بر خلاف بازی های گذشته شان عملکرد خوبی نداشته و در پایان با دو گل مقابل میهمان خود تن به شکست داده تا به اتفاق هم راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شوند.

دیگر دیدار حساس این هفته نیز در تهران و میان دو تیم استقلال جنوب و فجر میثاق کرج برگزار می شد؛ استقلالی ها که در صورت توقف نماینده اراک و برد خود می توانستند جواز صعود به لیگ دو را بگیرند، با انگیزه ای مضاعف پا به این مسابقه گذاشته بودند و با ارائه بازی ای سراسر تهاجمی به پیروزی دو بر صفر هم رسیدند، اما با توجه به برد شهرداری اراک مقابل شهرداری همدان، از صعود به لیگ دسته دو کشور بازماندند.

در دیگر بازی های این هفته نیز ایرانداد تهران با سه گل صفاهان اصفهان را شکست داد و بالاتر از امید حسن آباد در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و افرا درب تبریز هم سه بر دو مقابل کاوه شهرداری ورامین به برتری دست یافت اما هر دو تیم به زیرگروه سقوط کردند.

نتایج هفته هجدهم لیگ دسته سوم گروه دو:

استقلال جنوب تهران ۲ – ۰ فجر میثاق کرج
افرا درب تبریز ۳ – ۲ کاوه شهرداری ورامین
ایرانداد تهران ۳ – ۰ صفاهان اصفهان
شهرداری همدان ۰ – ۲ شهرداری اراک

جدول رده بندی لیگ دسته سوم گروه دو:

روح الله شاهوار سرمربی تیم فوتبال امید حسن آباد در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز با تاکید بر اینکه از عملکرد شاگردان خود در این دوره از مسابقات رضایت دارد، اظهار داشت: در نظر داریم برای فصل آینده با اضافه کردن نفرات جدیدتر و بهره گیری از بازیکنان بومی خود، تیمی منسجم تر را راهی مسابقات نماییم.

وی عملکرد بازیکنان تیم فوتبال امید حسن آباد را فراتر از حد انتظار ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان ما در دیدارهایی مانند استقلال جنوب فوق العاده ظاهر شدند و همگان نمایش بازی تیم امید حسن آباد را فراتر از لیگ دسته ۳ دانستند.

وی  افزود: در اکثر بازی ها با ترکیبی تقریبا بومی به میدان می رفتیم و این افتخاری بزرگی برای من و شهر حسن آباد فشافوبه است که می توانیم با ترکیبی کاملا بومی در چنین مسابقاتی شرکت نماییم؛ اما تنها حسن آبادی بودن کافی نیست و باید تیم را بیش از این برای صعود به لیگ دو  تقویت کنیم.

وی توجه به ورزش را سبب جلوگیری از وقوع جرم و جنایت در جامعه دانست و گفت: حمایت از ورزش حتما نباید حمایت مالی باشد بلکه مسئولان با حضورشان در ورزشگاه‌ها و استادیوم و نیز با  بیانشان می توانند حمایت کنند.

شاهوار در پایان ابراز امیدواری کرد که با یاری خدواند، حمایت رسانه‌ها و هواداران، مدیریت باشگاه امید حسن آباد و همت بازیکنان در فصل آینده افتخاری دیگر به افتخارات حسن آباد فشافویه اضافه کنیم.

تیمحسن ابادشهرریفوتبال
نظرات (0)
Add Comment