انبار کالا درسیزده آبان دچار حریق شد

افسر آماده منطقه هفت آتش نشانی از اتش سوزی یک انبار جعبه چوب و پلاستیک در منطقه سیزده آبان شهرری خبر داد.

‘ عزیز غلامی نسب’ شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 از بروز آتش سوزی در یک انبار بزرگ جعبه به وسعت یک هکتار واقع در منطقه سیزده آبان شهرری اطلاع دادند که نیروهای امدادی بلافاصله به محل ماموریت اعزام شدند.

وی افزود: در این انبار مقدار زیادی انواع چوب، جعبه پلاستیکی و چوبی بدون رعایت اصول انبارداری و ایمنی روی هم قرار گرفته و احتمال خطر را بالا برده بود.

وی تاکید کرد: به علت وزش باد و احتمال سرایت آتش به سایر قسمت های انبار، آتش نشانان با استفاده از خودروهای سنگین وی‍ژه خاموش کردن آتش سوزی ازچندین جهت عملیات مهار و اطفاء آتش را آغاز کرده و با رشادت و سرعت عمل خود توانستند از سرایت آتش به انبار جعبه ها و پالت هم جوار کرده و با حداقل خسارت آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

غلامی نسب تصریح کرد: برای سرعت بخشی به مهار و کنترل دامنه آتش سوزی از تجهیزات شهرداری از جمله لودر و سایر ادوات خودروی کمک گرفت.

همچنین با حاضر شدن عوامل شهرداری و درخواست لودر و حضور دیگر آتش نشانان برای لکه گیری محل آتش سوزی و نیز عملیات جداسازی جعبه ها و پالت های چوبی و ایمن سازی محل حادثه، آتش نشانان به ماموریت خود پایان دادند.

آبانانبارحریقدرسیزدهدچارشدشهرریکالا
نظرات (0)
Add Comment