انتخابات اخیر تائید مشی میانه‌روی و اعتدال بود/ شهرداری باقرشهر گوی سبقت را از سایر مناطق شهرستان ربوده است

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ آئین درختکاری شهرداری باقرشهر با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان باقرشهری برگزار شد

در این مراسم  فرماندار ویژه ری ضمن تبریک حماسه هفتم اسفندماه حماسه‌ای که پیام آن حاکم شدن اعتدال به‌جای تندروی بود گفت : این حماسه راه جدیدی را پیش روی ملت ایران قرارداد ، که پاسخ به لبیک مقام معظم رهبری بود و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت که یکی از این برکات ایجاد مجلسی مقتدرمی باشد  .

وی در ادامه با اشاره به این‌که مردم در انتخابات  اخیر نشان دادند که مشی میانه‌روی و اعتدال را می‌پسندند و مقام معظم رهبری نیز در پیامشان همین موضوع را تأکید فرمودند ، افزود : امروز نیازمند آرامش در جامعه هستیم هرچقدر جامعه ما آرام‌تر باشد سرعت توسعه و پیشرفت کشور افزون‌تر می‌شود ، راه برای خدمت‌رسانی به مردم آسان‌تر می‌شود و هر چه قدر جامعه دچار افراط‌وتفریط شود خدمت‌رسانی کندتر و درنتیجه  یاس و ناامیدی مردم را به دنبال دارد  .

جمالی پور بابیان اینکه یکی از کارهای بزرگی که باید مجلس آینده انجام دهد تصویب برنامه ششم توسعه هست ، تصریح کرد : برنامه ششم توسعه راه و روش کشور را برای رسیدن به اهداف سند بیست‌ساله نظام تعیین می‌کند و هرچقدر این برنامه از ظرفیت کارشناسی بیشتری برخوردار باشد و قوی‌تر با درک متقابل بین دولت و مجلس انجام شود می‌تواند ثمره بیشتری برای نظام داشته باشد .

وی در ادامه افزود : از دیگر زوایای این انتخابات ، تائید مواضع هسته‌ای دولت بوده که نقدهای زیادی در پی داشت و علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری بر این توافقات نظارت داشتند اما انتقادات برخی مواقع جدی بود مردم در این انتخابات مشی دولت را تائید کردند و این مسئله زمینه‌ساز بسیاری از اقدامات بزرگ خواهد بود  .

فرماندار ویژه ری با تأکید بر فرمایشات  مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) در خصوص غافل نبودن از  مکردشمنان یادآور شد : ما باید همواره هشیار باشیم و در منافع ملی سهل انکاری نکنیم چراکه هر موقع منافع ملی  درهرکشوری مورد تهدید قرار گرفت ، مردم  و ارکان حاکمیت آن کشور ورود پیدا می‌کنند اما به‌هرحال دولت همیشه  در چهارچوب منافع ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد .

در حاشیه این آئین  ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران  اظهار داشت :شهرداری  باقرشهر گوی سبقت را از سایر بخش‌های شهرستان ری ربوده است و عملکرد مطلوب‌تری نسبت به دیگر مناطق این شهرستان داشته است .

جمالی پور در همین راستا افزود : شهرداری باقرشهر با توجه به مشکلات مالی  که در سال جاری داشته است عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده و از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کرده است که این نشان از وجود مدیری لایق و توانمند است .

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی این یار دیرین انقلاب به مقام معظم رهبری اظهار داشت : تهران امروز از پدیده دردناکی به‌عنوان آلودگی هوا رنج می‌برد و سطح آلودگی در تهران بسیار زیاد شده و کارهایی که شهرداری درزمینهٔ درختکاری انجام می‌دهد کار بسیار ارزشمندی است  و در اینجا از شهردار محترم باقرشهر بابت ترویج این سنت تشکر نموده  و خواستار افزایش فضای سبزی شهری هستیم .

انتخاباتشهرریفرماندار ری
نظرات (0)
Add Comment