انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان ری برگزار شد

انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان ری برای دومین سال فعالیت شوراهای اسلامی در دوره چهارم درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش راگانیوزدرراستای اجرای تبصره 2 ذیل ماده یک آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان، استان و شورای عالی استان ها، جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ری با حضور اعضای این شورا در دفتر معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ری برگزار و اعضای هیات رییسه شورای اسلامی انتخاب شدند.

براساس این گزارش، دراین انتخابات ‘مجید خالو راوندی’ با کسب بیشترین آرا برای دومین سال پیاپی به عنوان رییس و همچنین سید ‘مهدی حسینی’ به عنوان نائب رییس شورای اسلامی شهرستان ری برای سال دوم انتخاب شدند.

درادامه این انتخابات همچنین ‘علی پستا سیمرغی’ به عنوان خزانه دار و منشی دوم و ‘بهرام قنبری’ نیز بعنوان منشی اول برای سال دوم توسط اعضا شورای اسلامی شهرستان ری انتخاب شدند.

شهرستان ری با مساحت دو هزار و 293 کیلومتر مربع در منطقه 20 تهران واقع و از شمال به تهران، از جنوب به شهرستان قم، از شرق به شهرستان ورامین و شهرستان پاکدشت و از غرب به شهرستان های اسلامشهر و رباط کریم محدود می شود

اسلامیانتخاباتبرگزارریرییسهشدشهرریشهرستانشورایهیات
نظرات (0)
Add Comment