انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی وامور بین الملل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  آیین تجلیل از زحمات وخدمات سعید چلندری مدیرکل پیشین ومعارفه حمید رضا سیدی به عنوان مدیر کل جدید فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی  ، فرماندهان نظامی وانتظامی  وتعدادی از مدیران کل فرودگاههای کشور  در سالن اجتماعات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد .

حمیدرضا سیدی  مدیر کل جدید فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به ضرورت هماهنگی و همکاری کامل مجموعه مدیریتی این فرودگاه با مدیریت شرکت شهر فرودگاهی و همچنین شرکت فرودگاه های کشور، حفظ عزت و کرامت نیروی انسانی شاغل در فرودگاه امام خمینی(ره) را از اصول کاری خودش بیان کرد و گفت: اگر پرسنل احساس عزت و شخصیت کنند، خدمات خوبی نیز ارائه خواهند داد .

وی درباره اصول پنجگانه راهبردی مدیریتی خودش نیز گفت: ایمنی و استانداردسازی فرودگاه و تمامی فرآیندهای آن، تشکیل کمیته امنیتی فرودگاه، ارتقای کیفیت خدمات به مسافران با تشکیل کمیته تسهیلات، تامین منابع بودجه فرودگاهی و بهسازی زیرساخت های فرودگاهی، اصول مورد نظر من هستند .

سیدی همچنین پس از معرفی مختصر خودش به حضار این مراسم گفت: من متولد شهر بم در استان کرمانم و از نخل ها آموخته ام که روی پای خودم بایستم و نگاهم فقط به آسمان آبی و تکیه ام به خداوند باشد.  هنگامی که یکی از مدیران بزرگوار از من خواست تا این سمت را بپذیرم، همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کردیم، احساس مسئولیت کردم. در این راه نیز تقوای الهی و مقررات اداری را مد نظر قرار می دهم .

وی کار کردن در این فرودگاه را مانند فتح قله دماوند، کاری سخت دانست و اظهار کرد: من به کمک همه همکاران نیاز دارم و در عین حال، انتظار دارم که کسی روی دوش من آویزان نشود! من با اتکا به خداوند متعال هرچه از دستم برآید، برای کمک به این مجموعه انجام می دهم و در خدمت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و همچنین به عنوان رابط با شرکت فرودگاه های کشور صادقانه کار خواهم کرد، مشکلات را مطرح خواهم کرد و تصمیمات اتخاذ شده را بدون چون و چرا و البته در چارچوب مقررات خواهم پذیرفت .

سیدی تاکید کرد: من با تمامی مدیران قبلی این فرودگاه، مسئولین و مدیران شرکت فرودگاههای کشور و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مجموعه کارکنان قدیم و جدید این مجموعه ارتباط برقرار خواهم کرد و از تمامی تجربیات و دانش آنها بهره خواهم برد .

وی همچنین در کلامی طنز گفت: با حضور من هیچ باندی در این فرودگاه شکل نخواهد گرفت و فقط باندهای پروازی که اکنون در فرودگاه وجود دارند یا در آینده ساخته خواهند شد، وجود خواهند داشت !

سعید چلندری مدیرکل سابق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)  نیز طی سخنانی با اشاره به این که قصد ارائه گزارش کار را ندارد، گفت: از تمامی همکاران که کمک کردند تا اقدامات  مهمی مانند انجام موفق عملیات پروازهای حج از فرودگاه امام(ره) و افزایش پروازها بدون هیچ افزایشی در حوزه زیرساخت های این فرودگاه انجام بپذیرد، نهایت تشکر را دارم .

سعید چلندری ادامه داد: در واقع، زبان من برای تشکر از همه آنها و تمامی شرکت های هواپیمایی، ارگان ها، سازمان ها و نهادهای فعال در فرودگاه ناتوان است. کار بزرگی است که 15 هزار خودرو در پارکینگ این فرودگاه پارک شود اما حتی یک مورد سرقت هم رخ ندهد .

وی در پایان گفت: من برای مهندس سیدی نیز آروزی موفقیت دارم .

المللیامامانتصاببینجدیدخمینیرهشهرریفرودگاهمدیرکل
نظرات (0)
Add Comment