انتقال باشگاه راه‌آهن به شهرری بستگی به علاقه مردم دارد

راگا نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن گفت: احتمال انتقال این باشگاه به شهرری به میزان علاقه و اصرار مردم و مسئولان بستگی دارد.
به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه راه آهن، صادق رئیسی‌کیا افزود: از سوی مسئولان شهرستان ری درخواست یا ابراز تمایلی برای انتقال تیم فوتبال و استادیوم باشگاه راه‌آهن به شهرری واصل نشده است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن باشگاهی اصیل و ریشه‌دار است و به‌عنوان نخستین باشگاه ورزشی ایران بازیکنان طراز اول و مطرحی را پرورش داده و به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.
رئیسی‌کیا ادامه داد: این باشگاه با چنین تاریخچه و سوابقی برای حضور و فعالیت در شهرری که شهری باستانی و مذهبی و مهد بزرگان است و نزدیک‌ترین شهر بزرگ به پایتخت کشور می‌باشد قابلیت‌های لازم را دارد.
وی بیان داشت: اگر مردم و فوتبال دوستان شهرری با حضور در استادیوم و پیگیری مسابقات این تیم یا تشکیل کانون هواداران به صورت جدی به حضور و فعالیت باشگاه راه‌آهن در شهر خود ابراز علاقه کنند و از سوی مسئولان و مدیران ذیربط این شهرستان نیز در این خصوص اعلام آمادگی دریافت شود و امکانات و شرایط فعالیت این تیم در شهرری فراهم شود، مطرح‌ترین گزینه برای ادامه کار تیم راه‌آهن شهرستان ری خواهد بود. 
شهرری
نظرات (0)
Add Comment