انجام ویزیت رایگان پزشکی و توانبخشی در امین آباد شهرری

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به مناسبت روز پزشک، در قالب طرح «طلایه داران سلامت»، ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی و توانبخشی در پایگاه بسیج دهیاری امین آباد شهرری اجرا کرد.

به گزارش راگانیوز، نادره نادرجاه، مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، این طرح را با همکاری مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی روانپزشکی رازی، تا  آغاز هفته دفاع مقدس (31 شهریور) به صورت یک روز در هفته، در سایر مناطق محروم استان تهران نیز اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در این طرح، تیم درمانی پزشکی و توانبخشی شامل پزشک، روانشناس، مشاوره کودک، خانواده، گفتاردرمان و پرستار، اقدام به مشاوره های کودک و بزرگسال و انجام آزمایش های تشخیصی اولیه جهت ارزیابی مشکلات گفتاری، شناختی ، مشکل افت تحصیلی، بیش فعالی و عدم توجه و تمرکز  می کند و در صورت نیاز افراد به مشاوره های تخصصی، از طریق سیستم ارجاع، به کلینیک ها و مراکز درمانی دانشگاهی ارجاع داده می شوند.

 نادرجاه همچنین، مشاوره های پزشکی و سنجش فشارخون، قندخون و BMI را از دیگر خدمات طرح طلایه داران سلامت معرفی کرد که توسط تیم درمانی پزشکی به اهالی مناطق محروم ارائه می شود.

آبادامینانجامتوانبخشیدررایگانشهرریوویزیتپزشکی
نظرات (0)
Add Comment