انجمن سینمای جوانان یکی از سنگرهای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است

مسوول انجمن سینمای جوانان شهرستان ری گفت: انجمن سینمای جوانان با آموزش، حمایت از تولید فیلم های کوتاه در انتقال مفاهیم و هویت فرهنگی به عنوان یکی از سنگرهای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

‘ معصومه لطفی’ روزدوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: هنر دینی ظرفیت های بسیار بالایی برای مقابله با هجمه سنگین رسانه ها و تولیدات هنری غرب علیه مقدسات و اعتقادت دینی ما را دارد.

وی افزود: شهرستان ری سرزمینی عالم پرور و فرهنگی است و در صورت حمایت از جوانان شاهد خلق آثار فاخری خواهیم بود.

وی تاکید کرد: کلیه نهاد های فرهنگی هنری که در این شهرستان فعال هستند با حداقل داشته های خود همواره در خدمت هنرمندان بوده و تمام توان خود را برای به بار نشستن ذوق و استعداد هنری آنان به ویژه جوانان به کار بسته است.

وی تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان شهرستان ری علاوه بر آموزش به هنرجویان فیلم سازی و امکان نمایش آثار آنان در جشنواره های گوناگون، اقدام به تولید فیلم های کوتاه مختلفی کرده و تولید و حمایت از تولید هزاران فیلم کوتاه را در پرونده عملکرد خود دارد.

لطفی با بیان اینکه مهمترین فعالیت آموزشی وفرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران برگزاری دوره های بلندمدت آموزش فیلمسازی است، اظهار داشت: در این راستا اقدام به برگزاری دوره های هفت ماهه ‘آموزش فیلمسازی در سه گام’ کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره فیلمسازی همزمان با سراسر کشورنیز در دفتر انجمن سینمای جوان شهرستان ری برگزار می شود، افزود: دوره های یاد شده شامل آموزش تخصصی فیلم سازی مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی و بر اساس سیاست های جدید آموزشی انجمن است .

لطفی آشنایی هنرجویان را با دروس عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدا ، تصویربرداری وبرپایی کارگاههای آموزشی فیلم داستانی، مستندسازی و تجربه گرا را از آموزش های لازم عنوان کرد که در طی سه گام و در مدت هفت ماه در این دوره آموزش برگزار می شود.

مسوول انجمن سینمای جوانان شهرستان ری با بیان اینکه آزمون ورودی این دوره روز 25 آبان ماه برگزار می شود، گفت: به فارغ التحصیلان دوره هفت ماهه فیلم سازی از سوی انجمن سینمای جوانان ایران گواهینامه معتبر اهدا و همچنین تسهیلات رایگان ساخت فیلم و امکانات و تجهیزات فیلمسازی تعلق می گیرد.

وی همچنین از برگزاری دوره های تک درس مشاغل سینمایی با ارایه گواهینامه معتبر در دفتر انجمن سینمای جوانان شهرستان ری خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند تا بیست و یکم آبان برای ثبت نام به سایت www.iycs.ir و یا به دفتر انجمن سینمای جوان شهرستان واقع در میدان نماز، مچتمع ابوالفتوح رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33388611 تماس برقرار کنند.

ازاستانجمنباتهاجمجوانانسنگرهایسینمایشهرریغربفرهنگیمقابلهیکی
نظرات (0)
Add Comment