انسجام بخشی و هم افزایی ظرفیت های رسانه ای از وظایف شورای اطلاع رسانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: انسجام بخشی و هم افزایی ظرفیت های رسانه ای از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است.

هدایت الله جمالی پورˈ روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: این شورا با استفاده از توانمندی و ظرفیت های موجود بایستی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: در دوره جدید نحوه عملکرد شورای اطلاع رسانی نیازمند باز تعریف وظایف محوله و ماموریت برای ارتقا سطح کیفی فعالیت های رسانه ای است.

وی در ادامه تاکید کرد: در این برهه از زمان شهروندان ری بایستی طمع شیرین خدمت رسانی دولت تدبیر و اعتدال را بهتر بچشند و این امر تنها در گروه همدلی و تعامل مدیران دستگاههای اجرایی و تلاش رسانه هاست.

به گفته وی، نکته مهمی که شورای اطلاع رسانی بایستی بدان توجه کند نحوه تعامل، ساماندهی و استفاده بهینه مطبوعات و اصحاب جراید از تولید اخبار به صورت ملی و استانی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری، از برگزاری اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهرهای تهران، ری و شمیرانات را در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به تلاش و پیگیری های مستمر این فرمانداری به زودی شهرستان ری نیز دارای فرماندهی انتظامی مستقل خواهد شد.

جمالی پور اظهار داشت: برای ارتقا سطح شهرستان نیازمند مصوبات قانونی، ایجاد زیر ساخت های لازم برای رشد و توسعه و همدلی همه دلسوزان و نیروهای مخلص هستیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، گفت: سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت و حمایت در زمینه تولید، پالایش و مبادله اطلاعات و نظارت بر امر اطلاع رسانی در چهارچوب سیاست های کلی نظام اسلامی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی است.

ˈآمنه شب کوکاˈ افزود: شورای اطلاع رسانی به جا است فارغ از مباحث تخصصی و حرفه ای رسانه ها، موضوعات و مباحث مورد اهمیت شهرستان را به صورت مداوم به مدیران رسانه ای اعلام تا مدیران با برنامه ریزی نسبت به اطلاع رسانی ویژه در مورد مسائل خاص شهرستانی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: سرمایه اصلی رسانه ها اعتماد مردم است و باید تلاش کنیم روند اطلاع رسانی با رعایت شعار دقت، صحت و سرعت انجام شود.

در ادامه این جلسه برخی از اعضای شورای اطلاع رسانی شهرستان نیز مطالبی را ایراد کردند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment