انعکاس خدمات دستگاههای اجرایی مهمترین رسالت مدیران روابط عمومی است

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در دومین جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری دوسویه روابط عمومی ها با رسانه های جمعی موجب روشنگری و ارتقا سطح آگاهی مردم از خدمات و تلاش های دولت یازدهم را بیش از گذشته فراهم می کند.

وی تعامل و همراهی مردم با مسوولان را رمز موفقیت دولت دانست و افزود: مسوولان و کارگزاران نظام در صورت فاصله گرفتن با مردم دادن فرصت برای نا امید کردن ولی نعمتان انقلاب از نظام اسلامی است.

فرماندار ری خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ارتباط مسوولین با مردم بهتر شده و در سال آینده این ارتباطات باید به بهترین شکل انجام شود و مسوولین روابط عمومی ها نقش بسیار مهم و ارزنده ای در این خصوص دارند.

جمالی پور تاکید کرد: تمامی اقدامات در ادارات باید مطابق با سیاست های دولت تدبیر و امید و حول قانون انجام شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ری، اظهارداشت: روابط عمومی یکی از ارکان مهم دستگاههای اجرایی هستند و بایستی به آنان بیش از گذشته توجه شود.

امین بابایی افزود: روابط عمومی ها در ادارات باید بتوانند مردم و مسوولان را به هم نزدیک کرده و در رفع مشکلات آنها با ارایه راهکارهای عملی برخواسته از نظرات ارباب رجوع گامهای مهمی بردارند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرری با بیان اینکه مدیران روابط عمومی به عنوان مشاوران امین برای مدیران محسوب می شوند، تصریح کرد: عدم آگاهی برخی از مسوول روابط عمومی به وظایف خود زمینه دیده نشدن فعالیت و تلاش های آنان می شود.

همچنین در پایان این نشست از سامانه شورای هماهنگی و کمپین خبر شهرستان ری رونمایی شد.

اجراییاستانعکاسخدماتدستگاههایرسالتروابطشهرریعمومیمدیرانمهمترین
نظرات (0)
Add Comment