انفجار در منزل مسکونی زن بارداری را راهی بیمارستان کرد

‘رضا بابایی یزدی’ روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: همسایگان با شنیدن صدای مهیب انفجار و مشاهده آتش سوزی در بالکن یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 90، 83 و خودروی نربان 32 متری ایستگاه 14 را به شهرری بلوار دستواره مجتمع آسمان اعزام کرد.

وی افزود: یکی از واحدهای طبقه چهارم از مجتمع مسکونی 9 طبقه 4 واحدی در قسمت بالکن آتش زبانه میکشید که آتش نشانان به سرعت وارد منزل شده و پس از قطع جریان برق با استفاده از خاموش کننده های بیورسال (آب و گاز) شعله های آتش را که در حال سرایت به قسمت اتاق خواب بود مهار و خاموش کردند و دو نفر ساکن منزل که زوج جوانی بودند را از منزل خارج کردند.

بابایی ادامه داد: عروس جوان که باردار بوده شوکه شده و دچار دود زدگی شده بود جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد؛ سپس آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص اقدام به تخلیه دود از داخل واحد و مجتمع کردند.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های پنجره های چندین واحد مجاور شکسته شده بود و درب اتاق خواب به داخل پذیرایی پرتاب شده بود و همچنین قسمتی از سقف کاذب دچار تخریب شده بود.

بابایی، علت این حادثه را نشت گاز از سیلندر 11 کیلویی گاز مایع در بالکن منزل و رسیدن به شعله بخاری روشن در قسمت پذیرایی و در نهایت انفجار و آتش سوزی ذکر کرد.

انفجاربارداریبیمارستاندرراراهیزنشهرریمسکونیمنزلکرد
نظرات (0)
Add Comment