انقلاب ما مدیون رهنمودهای امام راحل و خون شهدا است

 
به گزارش راگانیوز به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »، سردار دکتر محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور، در مراسم پدران آسمانی با حضور خانواده معزز شهدا و مسؤولان کشوری و لشکری در بهشت‌زهرا(س) برگزار شد، گفت:در دنیا مراسمی به این زیبایی برای پدران و مادران عاشورایی که فرزندان خود را با عشق در مکتب ائمه معصومین(ع) تربیت کرده باشند و به میدان نبرد حق علیه باطل  فرستاده باشند وجود ندارد و این مایه خرسندی ملت شهید پرور ایران است .

سردار انصاری بیان داشت: بسیاری از پدران و فرزندان هر دو باهم در میدان جنگ حضور داشتند و زمان شهادت فرزند را دیده‌اند و همچنین فرزندانی که از شهادت پدر مطلع شدند ولی هرگز از جنگیدن با دشمن دلسرد نشدند و خودشان هم به مقام شامخ شهادت نائل شدند و این از افتخارات کشور ایران به شمار می‌آید .

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در خصوص اهداف گروه‌های تروریستی داعش، ابراز کرد: گروه تروریستی داعش دو هدف عمده را دنبال می‌کنند تا با خشن جلوه دادن دین اسلام که دین رحمانیت است در اذهان عمومی جهان قومی وحشی معرفی کنند .

وی افزود: هدف بعدی ایجاد درگیری در محور مقاومت است تا بدین وسیله امنیت و آسایش اسرائیل را تامین کنند تا آنان با خیالی آسوده اهداف خود را در منطقه دنیال کنند اما ایثار و شهادت مدافعان حرم باعث شده تا آنان در اهداف شوم خود با شکست روبرو شوند .

سردار انصاری با اشاره به پدران و مادران شهدای مدافع حرم، ادامه داد: اگر شجاعت و مقاومت فرزندان شما نبود و از مرزهای اعتقادی و مقاومت ایران دفاع نمی‌کردند امروز باید با داعش و دیگر گروه‌های تکفیری تروریستی در مرزهای غربی جنگ می‌کردیم .

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از مکتب ولایت جان خود را نثار کردند، اظهار داشت: شعار ما این است که راه شهدا ادامه دارد و خاموش شدنی نیست زیرا راه آنها مشعلی فروزان است که تا زمان ظهور ولی‌عصر(عج) باقی خواهند ماند .

انصاری در خصوص تشکل پدران آسمانی بیان داشت: ده سال گذشته این تشکل مردم‌نهاد در حوزه ایثار گری شکل گرفت تا فرزندان شهدا با راه پدران خود بیشتر آشنا شوند./

 

انقلابخونشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment