اهالی مجمتع مسکونی یاسین شهرری پس از 5 سال از نعمت گاز برخوردار شدند

راگا نیوز- مجتمع مسکونی 198 واحدی یاسین (گلبرگ سابق) واقع در جاده ورامین بعد از گذشت پنج سال از نعمت گاز برخوردار شدند.

 

به گزارش  راگا نیوز به نقل از  ایرنا، این مجتمع مسکونی که اوایل سال 1380 کلنگ احداث آن برزمین زده شد و در سال 1387 اهالی در آن مستقر شدند، از گاز شهری بی بهره بودند.

تعدادی از اهالی این مجتمع در گفت و گو با ایرنا ضمن بیان برخی از مشکلات عمده محل زندگی خود که ظاهرا کم هم نبود، مشکل کاهش فشار برق و نبود آب لوله کشی شهری را نیز از دیگر موارد دردسرساز طی سال های گذشته عنوان کردند.

ˈقاسم ناظریˈ از اهالی این مجتمع 198 واحدی گفت: در زمانی که این مجتمع احداث شد پیمانکار لوله کشی گاز کار خود را طبق استاندارد شرکت گاز تکمیل نکرد و از آن زمان به بعد اهالی مجتمع با مشکل وصل گاز مواجه بودند.

وی در ادامه افزود: ساکنین با مراجعه و پیگیری های مکرر و حتی شکایت از پیمانکار که از سوی شرکت گاز معرفی شده بود برای رفع این مشکل اقدام کردند و کار به جایی نرسید، تا به امروز که با کمک بخشداری مرکزی و فرمانداری ری، بعد از گذشت بیش از پنج سال گاز شهری مجتمع وصل شد.

ˈعزیزالله ناهیدیˈ از اهالی مجتمع یاسمن گفت: طی این سال ها حدود 200 خانوار با کپسول گاز خانه های خود را گرم نگه می داشتند و از طرفی تهیه کپسول گاز نیز به آسانی صورت نمی گرفت و زمانی که سرما شدیدتر می شود، هریک از ما کپسول گاز را به پنج و یا شش برابر قیمت آن تهیه می کردیم.

وی که کارمند آسایشگاه کهریزک می باشد گفت: در همین رابطه معضلات فراوانی از جمله چندین مورد آتش سوزی، بر اثر استفاده هیزم برای گرم کردن خانه ها، بوجود آمد.

ناظری بیان داشت: این مجتمع دارای چهار بلوک 15 واحدی و چهار بلوک 20 واحدی است و هم اکنون که گاز وصل شد ، شرکت گاز برای کل مجتمع یک دستگاه کنتر درنظر گرفته است که این امر خانواده ها را با مشکل مصرف مواجه خواهد کرد و لذا از مسئولین شرکت گاز می خواهیم که نسبت به همکاری جهت تفکیک کنتر هر بلوک اقدام کند تا هم از مصرف بی رویه جلوگیری شود و از طرفی حقوق خانواه ها پایمال نشود.

بخشدار مرکزی شهرستان ری در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیگیری ها به عمل آمده و نشست های مشترک نماینده ساکنین و شرکت گاز رسیدگی به این امر یکی از اولویت های مهم بخشداری بود.

ˈحسن خدادیˈ افزود: با همکاری و همدلی ساکنین و مدیران شرکت گاز و دستورات اکید فرمانداری پس از گذشت پنج سال گاز مجتمع 198 واحدی یاسین نیز با حضور برخی از مسوولان شهرستان وصل شد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment