اهدای 10 هزار مترمربع زمین در حسن آباد فشافویه برای ساخت مجتمع آموزشی

راگا نیوز :10 هزار مترمربع زمین از سوی یک مجتمع دامداری برای ساخت یک مجتمع آموزشی در حسن آباد فشافویه اهدا شد.

به گزارش  راگا نیوز به نقل از  مهر، در نشستی که عصر دوشنبه با حضور کریم رئوف بخشدار فشافویه، رئیس آموزش و پرورش، ثبت اسناد و مخابرات و حبیب الله نجفیان رئیس هیات مدیره مجتمع دام گستر برگزار شد، تصمیم گرفته شد که کارسازی هزینه های این مجتمع آموزشی نیز توسط مجتمع دام گستر انجام شود.

بخشدار فشافویه در این نشست اظهار داشت: بخش فشافویه در حال حاضر به چهار مدرسه در مقطع ابتدایی، دو مدرسه در مقطع راهنمایی و دو دبیرستان در مقطع متوسطه نیاز دارد.

کریم رئوف افزود: ایستگاه فشار گاز، مرکز تلفن و مجتمع آبرسانی نیز در همین زمین برای این مجتع دامداری احداث خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش فشافویه نیز در این نشست گفت: این بخش دارای حدود شش هزار و 900 دانش آموز در قالب 32 مدرسه شامل 19 مدرسه ابتدایی، 9 راهنمایی و چهار مدرسه مقطع متوسطه است.

حبیب الله قربانی مهر ادامه داد: مجتمع آموزشی که قرار بر احداث آن است، در هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دارای 13 کلاس درس، بخش اداری، کتابخانه، آزمایشگاه، زمین های ورزش و سایر قسمت هاست.

وی تصریح کرد: نقشه این مجتمع آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران تهیه و طراحی خواهد شد.

در ادامه این نشست دو ساعته، راهکارهای رفع موانع صدور اسناد مالکیت زمین اهدایی بررسی و قرار شد که هیئت مدیره دام گستر در خصوص تهیه نقشه و لوح فشرده طرح که در آن معابر اصلی، فرعی و جانمایی اراضی واگذاری لحاظ شده باشد را انجام داده و پس از تأیید کارشناسان اداره ثبت اسناد، برای دریافت سند مالکیت اراضی اقدام کند.

بخش فشافویه در شهرستان ری واقع شده که 40 روستا داشته و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری قرار دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment