اهدا ۳۰ دستگاه بخاری گازی به مددجویان نیازمند در قرچک

 به گزارش راگانیوز ، محمدرضا غضنفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی برنامه‌های حمایتی و تأمین وسایل و لوازم ضروری منزل مددجویان از اقدامات مهم و ضروری بود که موردتوجه امدادگران قرار دارد که در این چندساله اخیر به نحو احسن انجام‌شده است.

مدیر کمیته امداد قرچک گفت: لوازم اساسی که کمیته امداد در تأمین آن به مددجویان کمک شایسته به عمل می‌آورد و درصورتی‌که مددجو فاقد لوازم اساسی و ضروری فوق بوده و یا لوازم منزل آن‌ها فرسوده و غیرقابل استفاده باشد، کمیته امداد حضرت امام(ره) در تأمین و خرید آن به مددجو کمک کرده و یا جهت تعمیرات لوازم اقدام می‌کند.

وی افزود: تأمین لوازم ضروری به درخواست مددجو و یا با گزارش مددکار به امداد انعکاس و نسبت به رفع آن اقدام می‌گردد.

غضنفری اشاره کرد: با لطف خدا و کمک خیرین در زمینهٔ تأمین لوازم ضروری مددجویان مشکلی در شهرستان قرچک نداریم.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه به‌تناسب فصول و نیاز مددجویان خود اقدام به تهیه اقلام نموده و مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک بیان داشت: در تابستان با همکاری خیرین و مشارکت مردم بیش از ۲۰ دستگاه یخچال، ۲۵ دستگاه پنکه تهیه و به نیازمندان اهداء شد، ضمن اینکه با توجه به فصل سرما با پیگیری‌های انجام‌شده از طریق حامیان در تهران تعداد ۳۰ دستگاه بخاری گازی تهیه و ۳۰ دستگاه دیگر نیز در حال تأمین اعتبار است تا در بین مددجویان فاقد بخاری توزیع شود.

غضنفری در پایان ضمن تشکر از حامیان مددجویان و خیرین گفت: از کلیه مردم خیر و نوع‌دوست هم درخواست می‌کنیم درصورتی‌که لوازم ضروری در منزل دارند که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد به کمیته امداد تحویل داده تا در جهت رفع مشکل محرومان شهر از آن استفاده شود.

خاریراگانیوزشهرداریفصل سرماقرچک
نظرات (0)
Add Comment