اهمیت دادن به واقعه غدیر تقویت جایگاه شیعه در برابر دشمنان اسلام است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: اهمیت دادن به واقعه غدیر و دهه امامت و ولایت، جایگاه شیعه را در برابر توطئه های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی تقویت می کند.

‘مهدی ابوالحسنی’ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: واقعه غدیر دارای پیام های اخلاقی بسیاری است و شخصیت و منش و رفتار حضرت امیرالمومنین علی (ع) بهترین الگو برای تربیت جوانان در جامعه اسلامی و برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سعادت دنیا و آخرت همه مسلمانان در گرو توسل به ائمه اطهار(ع) است، افزود: اهمیت ولایت و امامت باید به خوبی در جامعه تبیین شود و دهه ولایت فرصتی ارزنده برای تبیین جایگاه ولایت و وحدت در جهان اسلام است.

ابوالحسنی تاکید کرد: از فرهنگ غدیر در جهت تقویت و تحکیم وحدت در جهان اسلام و یکپارچگی امت بزرگ اسلام در برابر تهدیدات دشمنان اسلام بایستی بهره گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تصریح بر اینکه برپایی برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، آموزشی در راستای ترویج واقعه مهم غدیر در جامعه در روشنگری نسل جوان بسیار تاثیرگذار است، افزود: دهه ولایت فرصت مناسبی برای نسل جوان جامعه به ویژه دانش آموزان است تا با زندگی حضرت علی(ع) و ولایت آن حضرت آشنا شوند.

ابوالحسنی گفت: در این راستا جشن عید سعید غدیر و دهه ولایت با همکاری ادارات شهرستان ری صبح دوشنبه 21مهر ماه در مسجد خاتم النبیین (ص) برگزار می شود.

وی مولودی خوانی، تواشیح ، شعر خوانی، سخنرانی با موضوع ولایت و امامت را از جمله برنامه های متونع فرهنگی و هنری این آیین ذکرکرد.

استاسلاماهمیتبرابربهتقویتجایگاهدادندردشمنانشهرریشیعهغدیرواقعه
نظرات (0)
Add Comment