اورژانس هوایی بیمارستان شهدای هفتم تیر راه اندازی شد

راگانیوز- اورژانس هوایی بیمارستان شهدای هفتم تیر با فرود یک فروند بالگرد امداد هوایی بطور رسمی راه اندازی شد.

 به گزارش راگانیوزمدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر با اعلام این خبر  افزود: در این واحد درمانی که به عنوان مرکز ترومای جنوب تهران نیز شناخته شده روزانه نزدیک به 200 نفر به بخش اورژانس مراجعه می کنند و بدین لحاظ این مرکز یکی از بزرگترین مراکز درمانی جنوب پایتخت به شمار می رود.

رضا ستاری در خصوص تاخیر در بهره برداری از اورژانس هوایی، اظهار کرد: از دلایل تاخیر دو ساله در بهره برداری از اورژانس هوایی، وجود شاخه های درختان اطراف پد بالگرد و کابل های برق بود.

وی افزود: بیمارستان شهدای هفتم تیر با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در بین چند بزرگراه و از همه مهمتر در بین دو حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری و حرم امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ستاری گفت: در این راستا و با تلاش و پیگیری دکتر توکلی و دکتر دیانتی ریاست و مدیریت بیمارستان شهدای هفتم تیر، همکاری مرکز هواناجا ، مرکز اورژانس تهران و فرمانداری شهرستان ری، بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز به جمع معدود بیمارستان های تهران که دارای امکانات پذیرش اورژانس هوایی هستند، پیوست.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر تصریح کرد: این مرکز درمانی هم اکنون آمادگی پذیرش مصدومین تروما از سراسر تهران را دارد.

اندازیاورژانسبیمارستانتیرراهشدشهدایشهرریهفتمهوایی
نظرات (0)
Add Comment