اولین همایش بزرگ دوچرخه سواری باقرشهر برگزار شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، اولین همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور صدها نفر از ورزشکاران دوچرخه سوار به مناسبت ولادت امام رضا(ع) به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر برگزار شد.

به مناسبت ولادت با سعادت شمس الشموس امام رضا(ع) و در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی، اولین همایش بزرگ دوچرخه سواری باقرشهر به همت هیئت دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری باقرشهر برگزار شد.

حسین آریان نژاد معاون سیاسی انتظامی بخشدار کهریزک، عسگر پناهنده دبیر شورای اسلامی باقرشهر، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان، احسان فراهانی رئیس هیئت دوچرخه سواری و حسین آروئی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر از شاخص ترین نفرات حاضر در این همایش بودند.

این همایش بزرگ که با حضور پر رنگ ورزشکاران دوچرخه سوار باقرشهری برگزار شد، راس ساعت ۹ صبح از ابتدای خیابان ۳۰ متری امام خمینی(ره) آغاز و تا بوستان بزرگ عطر سیب ادامه داشت.

سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: این همایش برای اولین بار در باقرشهر و با هدف مبارزه با اعتیاد، توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برگزار شد که حضور گسترده دوچرخه سواران باقرشهری نشان از علاقه بسیار زیاد مردم منطقه به ورزش است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش برای سلامتی روح و جسم مفید است، گفت : اداره ورزش و جوانان باقرشهر به دنبال ایجاد و فضا سازی برای برگزاری این گونه همایش ها جهت ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در امورات روزمره زندگی است .

عبدالهی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بخشدار،شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین مربوط به امر ورزش و سلامت شهر بتوانیم از فضاهای گسترده ورزشی سطح شهر بهره حدالکثری را برده و فرهنگ شرکت در ورزش های همگانی را نیز بین مردم باقرشهر افزایش دهیم.

همچنین در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از حاضران از جمله مسن ترین و جوان ترین فرد حاضر جوایز نفیسی اهدا شد.

باقرشهردوچرخه سواریشهرری
نظرات (0)
Add Comment