اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی حسن آباد برگزار شد + تصاویر

به گزارش راگانیوز ، در این همایش که حضور گسترده مردم ورزش دوست حسن آباد کاملا نمایان بود، دکتر طلا دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس ،نکونعل آزاد معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،مهندس آشتیانی شهردار حسن آباد ، صابری بخشدار حسن آباد ، سامی فرمانده بسیج ،اعضای شورای شهر ،مسئولین نمایندگی ورزش و جوانان حسن آباد ،کهریزک و باقرشهر و داوود ولی رئیس هیئت آماتوری ورزش کارگری شهرستان ری  نیز حضور داشتند.

شعبده بازی ، اجرای نماهنگ های شاد و جذاب ، اجرای آهنگ شاد توسط خواننده محبوب شهر ، رونمایی از لباس تیم امید حسن آباد در مسابقات لیگ کشور ، تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران شهر و تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان ورزش بخش فشافویه از مهم ترین برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

مصطفی نکولعل آزاد معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از برگزاری چنین مراسم با شکوهی بسیار خرسند بود و اظهار داشت: از تمام مجریان برگزاری چنین مراسم پرشکوهی اعم از شهرداری ، شورای شهر ، هیئت نوپای کارگری و اداره ورزش تشکر ویژه ای می کنم.

آزاد افزود:اگر از فرصت هایی مثل آقای «داوود ولی» بتوانیم استفاده لازمه را انجام دهیم ،می توانیم با کمک دولت و سایر ارگان های مربوطه کمبودهارا جبران و پیشرفت و رشد قابل توجهی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی شهر های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در این مراسم گفت: واقعا از دیدن چنین استقبالی در حسن آباد شوکه شدم و فکر نمی کردم مردم این شهر تا این اندازه ورزش دوست و پیگیر امورات ورزشکاران و قهرمانان شهرشان باشند و با چنین پتانسیل بالایی که من امروز دیدم ،مطمئنا ورزش حسن آباد در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سید صادق صالحی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان حسن آباد و مسئول برگزاری این مراسم  نیز اظهار داشت: خوشبختانه شاهد استقبال کم نظیری از مردم ورزش دوست شهر بودیم و خداروشکر می کنم که شرمنده این مردم نشدیم.

صالحی افزود: این مراسم که برای اولین بار در تاریخ ورزش شهر انجام شد ، با هدف ایجاد انگیزه در قهرمانان ورزشی شهر ،ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین هم شهریان و مردم خوب حسن آباد و رسیدن به اهداف قهرمانی و همگانی در چشم انداز ۱۴۰۴ ورزش بخش فشافویه برگزار گردید.

وی در پایان از داوود ولی رئیس هیئت کارگری شهرستان ری به دلیل همکاری در برگزاری خوب و باکیفیت این مراسم و همچنین از شهرداری ، شورا و هیئت کاراته حسن آباد نیز بابت مساعدت و کمک های مختلف به اداره ورزش و جوانان تشکر کرد.

گفتنی است این مراسم با اهدای لوح و تندیس به ورزشکاران ، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر به پایان رسید.

تجلیلحسن ابادشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment