اولین کارگاه آموزشی مدیریت بحران شهری و روستایی در باقرشهر برگزار شد .

به همت  ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری باقرشهر اولین کارگاه آموزشی مدیریت بحران شهری و روستایی باهدف اعتلای سطح آگاهی  مدیران در پیشگیری و مدیریت بحران با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران، مدیرکل دفتر بحران استانداری تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس هلال‌احمر شهرستان ری، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری  برگزار شد .

در این مراسم شهردار باقرشهر ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری باقرشهر اظهار داشت :در باقرشهر اقدامات جامع و کاملی جهت ساماندهی و هدایت مردم  در زمان وقوع حادثه انجام‌شده است  .

وی گفت :نقاط اسکان ،خدمات‌دهی و… در شهر در نظر گرفته‌شده است و نقشه  جامع بحران تهیه و در سایت شهرداری باقرشهر نیز در دسترس عموم است .

استاد فرج در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تبریک روز  جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر تأکید کرد : از شاخصه‌های نیروهای خدوم هلال‌احمر می‌توان به صداقت ،پاکی و ایثارگری  این عزیزان اشاره کرد که در ارائه خدمت به مردم شیعه  سنی بودن و سایر مسائل برایشان مهم  نیست و تنها ملاک این عزیزان حمایت از آسیب دیدگان از هر قشر و ملیت و نژاد هست .

در ادامه این مراسم کارگاه آموزشی با حضور دکتر شریفی از کارشناسان ارشد سازمان هلال‌احمر جهت اعتلای دانش مدیران ادارات ،صنایع ،و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان ری درزمینهٔ پیشگیری و مدیریت بحران  برگزار شد .

سعید شفیعی، مسئول ستاد پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این برنامه را با محوریت آموزش و کارگاه‌های آموزش محور، بالا بردن سطح اطلاعات کاربردی شرکت‌کنندگان در کارگاه برای مدیریت بحران شهری و روستایی دانست و گفت: مدیریت بحران از مرحله پیشگیری از بحران تا مقابله با آن علم به‌روز و اطلاعات لازم را می‌طلبد تا در کنار بالا بردن مهارت افراد ، شاهد پایین آمدن آسیب‌های ناشی از حوادث باشیم.

وی این دوره از کارگاه آموزشی را اولین دوره آموزشی در سطح شهرستان ری دانست و با تقدیر از حضور شرکت‌کنندگان و حمایت‌های خاصه شهردار و شورای اسلامی باقرشهر، گفت: مدرسین این کارگاه از اساتید برجسته در حوزه مدیریت بحران هستند و با توجه به کارکردی بودن این آموزش‌ها، به همه آن‌ها گواهینامه ساعات گذرانده شده آموزشی ارائه می‌شود.

آموزشیاولینباقرشهربحرانبرگزاردرروستاییشدشهرریشهریمدیریتوکارگاه
نظرات (0)
Add Comment