اولین کمیته عملیاتی صنایع آلاینده شهرستان ری تشکیل جلسه داد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اولین کمیته عملیاتی صنایع آلاینده شهرستان ری پیرو مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان روز چهارشنبه و به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار ری و به دبیری اداره حفاظت محیط زیست در محل فرمانداری ری تشکیل جلسه داد.

شوکتی هدف از تشکیل این کارگروه را جلوگیری از استقرار بی رویه صنایع آلاینده در سطح شهرستان و ایجاد مشکات موجود و همچنین تصمیم گیری در خصوص انتقال و جابجایی واحدهای غیرمجاز اعلام نمود . در ادامه کلیه دستگاههای عضو پیشنهاداتی به منظور ساماندهی وضعیت آلایندگی و  برخورد قانونی با صنایع ارائه نمودند .

قبل از صدور هرگونه مجوز برای فعالیتهای صنعتی، تولیدی، کارگاهی، خدماتی و کشاورزی از سوی کلیه ادارات ذیربط از اداره حفاظت محیط زیست استعلام صورت پذیرد، کلیه ساخت و سازها در شهرستان با استعلام از اداره محیط زیست صورت پذیرد، کلیه موارد مشاهده تغییر کاربری اراضی کشاورزی از سوی دستگاههای عضو کارگروه جهت برخورد قانونی به جهاد کشاورزی شهرستان اعلام گردد ، بخشی از مواردی بود که به عنوان مصوبات این جلسه به تصویب رسید.

شوکتی در پایان افزود: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان این کمیته به اهتمام فرمانداری محترم شهرستان و سایر دستگاههای عضو به طور مستمر تشکیل و مصوبات آن بصورت ویژه پیگیری خواهد شد .

آلایندهاولینتشکیلجلسهدادریشهرریشهرستانصنایععملیاتیکمیته
نظرات (0)
Add Comment