ايستگاه فرهنگي آب در مسير راه پيمايي يوم الله 22 بهمن بر پا شد

با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در سی و 36 امین  بهار آزادي ، ايستگاه فرهنگي آب در مسير راه پيمايي بزرگ يوم الله 22 بهمن شهرستان ري برپا شد.

 

به گزارش راگانیوز  روابط عمومی آبفاي منطقه6- شهر ری نیز همچون سال های گذشته در گرامی داشت    سالگرد پیروزی انقلاب ، همگام با مردم ايران اسلامي ضمن حضور و مشارکت در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن ، اقدام به برپایی ايستگاه فرهنگي آب در مسير راه پيمايي شهرستان ري کرد.

این ایستگاه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با مشارکت کانون فرهنگی امام خمینی در مسیر اصلی راه پیمایی یوم ا… 22 بهمن شهرستان ری  بر پا شد و مورد استقبال گسترده راه پیمایان ، به ویژه کودکان و دانش آموزان واقع شد.

در این غرفه کارشناسان و مروجین فرهنگی روابط عمومی با بهره گیری از حضور پرشمار مردم به ویژه کودکان و دانش آموزان ،ضمن  اطلاع رسانی کم آبی و کاهش حجم منابع آب تهران ، راهکارهای صرفه جویی و روش های مصرف بهینه آب را در قالب برنامه های شاد ومتنوع و مناسب با جشن پیروزی انقلاب به راه پیمایان آموزش دادند .

تبلیغات میدانی و توزیع تراکت های صرفه جویی ،اجرای  نمایش شاد و موزیکال با موضوع مصرف بهینه آب ، اجرای مسابقه و توزيع هدایای تبلیغی و آموزشی شامل کتاب آب و خواب و آموزش روش های صرفه جویی ، پرچم  ،  خودکار و … از فعالیت های جانبی  این ایستگاه بود

22آباللهايستگاهبربهمندرراهشدشهرریفرهنگيمسيريومپاپيمايي
نظرات (0)
Add Comment